ARES are

Articol scris pentru proba 15 din SuperBlog 2010.

Încă o zi… cred. Nu sunt sigur. Ăsta este unul din dezavantajele traiului deasupra norilor, întotdeauna ai soarele în ochi, nu mai calculezi timpul și nu mai știi să apreciezi cât valorează fiecare clipă. Dar când ai o eternitate la dispoziție, de ce să plângi după o secundă sau două? Da, este adevărat, ai parte de multe altele care să compenseze, gen putere absolută, lipsa preocupărilor și.. nu în ultimul rând tehnica de ultimă generație îți stă la degetul mic.

– Îți întrerup gândurile prietene Marte?

– Eh, mai contează? Știi prea bine că avem tot timpul din lume la dispoziție. Mă bucur că ai venit dragul meu Ares, nu mai știam nimic de tine de nici nu mai rețin când! Sper că ai venit cu vești proaspete despre ce mai cred romanii despre noi. Încă se mai ceartă cu grecii pe subiectul dacă suntem sau nu aceeași persoană?

– Cred că n-au să epuizeze niciodată acea temă de discuție! Sunt prea orgolioși să vadă că ambele părți se înșeală. În fine…de data asta n-am venit să discutăm chestiuni pământene. Tu ce mai faci?

– Ce să fac? Parcă nu-mi mai gasesc cheful de altădată, nu mă mai invocă nimeni, nu mai au nevoie de mine în nici o luptă, nimic! Este totul atât de banal!

– Atunci înseamnă că am picat fix la țanc!

– Întotdeauna ești persoana potrivită la locul potrivit, dar de data asta s-ar putea să fii chiar mai mult decât atât. Ia spune-mi, cu ce daruri minunate ai venit?

– Nici prin cel mai înalt gând nu-ți trece! Am venit cu un dar care nu numai că îți va alunga plictiseala și-ți va da senzația de putere, ci te va face cel mai avansat în tehnică de deasupra norilor! Bineînțeles, după mine, că doar eu ți-l aduc.

– Nu mă mai ține ca pe ghimpi și spune-mi!

– Amice, uite!

– O geantă? Cred că ți s-a urcat ambrozia grecească la cap și judeci doar cu frunzele alea pe care le ai înfipte în păr! Cum poți spune că o valiză mă poate face să mă simt mai bine?

– Tot ușor la mânie ai rămas.. Mă mir totuși că ai reușit să te abții să nu-mi zbori capul cu tot cu gât până acum.

– Da, și eu mă mir. Acum dă-mi prostia aia să le-o arunc pământenilor, să-și irosească timpul și-așa limitat.

– Înainte să le-o arunci lor, lasă-mă să-ți arăt ce este în ea și ce ești pe cale să ratezi. Este vorba despre cea mai rapidă placă video creată până acum!  O placă video ce-ți poate duce calculatorul pe culmile performanțelor vizuale, o adevărată capodoperă a ingineriei hardware, unică prin design și specificații.  Și dacă nu mă crezi, hai să-ți arăt!

– Bun, să mergem la calculator. Chiar sunt curios!

………………………………………………

– Nu, nu, nu! N-o să mă bați! Apollo al meu are suficientă putere să-l facă praf pe Hercule al tău, stai doar să găsesc sticluța de ambrozie.

– N-ai nicio șansă, trofeul e al meu!

– Absolut genial! Se mișcă incredibil, aproape chiar mai rapid decât Apollo însuși! Alte jocuri mai ai?

…………………………………………………….

– La viteza pe care a prins-o caleașca mea, n-ai cum să mă depășești în veci!

– Mda, se pare că te-ai adaptat foarte repede la viteza plăcii video! Ești tare, n-am ce zice!

– Cât eu mănânc 2-3 borboane de strugure și tu ajungi la linia de finish, ia mai spune-mi care-i faza cu placa asta?

– Păi… ce mai pot să-ți spun… evidențiază spiritul de pionierat al seriei ROG, depășind convențiile momentului. Noul model dispune de două nuclee Radeon HD5870 tactate la 850MHz. Acestea sunt optimizate să lucreze tandem pentru a oferi o performanță cu 32% mai mare comparativ cu placa de referință.Designul de inspirație astrală ascunde o forță de procesare covârșitoare. Are 3200 de procesoare de flux și o capacitate de 4GB de memorie GDDR5 la frecvența de 1.2GHz. Aceste caracteristici permit rularea celor mai solicitante aplicații grafice, fiind dorite la unison de entuziaști și de pasionații de jocuri și oferă posibilități extinse de overclocking, constituindu-se într-o adevărată mașină de benchmark-uri. În ciuda naturii sale experimentale și a puterii impresionante pe care o poate dezvolta, placa video funcționează silențios și la temperaturi scăzute. O soluție de răcire specială împreună cu un ventilator cu diametrul de 100mm absoarbe de 6 ori mai mult aer față de specificațiile standard. Beneficiază de două heat-sink-uri supradimensionate, fabricate integral din cupru și având o grosime a bazei de 8 mm. Ca rezultat, își va menține temperatura scăzută în goana utilizatorilor după performanțele grafice. Funcționarea plăcii este cât se poate de silențioasă, grație sincronizării paletelor ventilatorului și a echilibrării perfecte a rotorului pentru eliminarea vibrațiilor. Jucătorii se vor putea bucura de o experiență de joc fără să se îngrijoreze de vreun zgomot care ar putea să le distragă atenția.

– Wow! Și eu era să-i dau cu piciorul. Mi-ai dat o mulțime de detalii, dar… nu mi-ai zis cum se numește!

– Păi… cum crezi că ar putea să se numească? ARES, bineînțeles!

– Pfff… trebuia să-mi imaginezi că te iubești prea mult ca să-i dai alt nume creației tale.

– Nu e creația mea, este a celor de la ASUS, dar mi-au acordat privilegiul. Acum te las, mă duc să mai caut noutăți!

Leave a Reply

