Lansarea de după redecorare

Articol scris pentru proba 14 din SuperBlog 2010.

Nici nu-mi vine să cred că a trecut un an de când mă credeam decoratoare de site-uri și îmi storceam creierii pentru a veni cu idei cât mai bune, originale și 100% sincere cu privire la aspectul magazinului online Azerty. Trebuie să recunosc că mi-a plăcut experiența la momentul respectiv, dar acum când am aflat că Azerty chiar urmează să-și schimbe înfățișarea m-am entuziasmat serios. Gândul că poate unul din sfaturile pe care le-am dat eu se numără printre cele materializate este mult mai satisfăcător decât m-aș fi așteptat. Tocmai de aceea noua provocare, cea de a promova relansarea a picat la țanc. Pentru această relansare m-am gândit să trimit câte o scrisoare fiecărui om care a contribuit la „noile hăinuțe” ale magazinului.Dacă nu înțelegeți foarte bine la ce mă refer, citiți rândurile de mai jos.

Dragii mei,

Ca urmare a muncii asidue depuse de-a lungul acestor ultime luni, iată că am ajuns să avem prilejul de a vede linia de sosire. Da, magazinul nostru online, Azerty se va redefini. Și nu mă refer aici doar la o desfătare a nervului optic ci la faptul că se vor prezenta multe noutăți care vor duce comerțul online la un alt nivel. Deocamdată nu puteți vedea decât cum arată noua siglă, pentru restul fiind nevoie de puțină răbdare. Iar pentru a răsplăti munca întregii echipe și nu numai, ne-am gândit să organizăm un eveniment special de lansare a noului proiect. Evenimentul va avea 2 părți, una de zi, iar cealaltă de seară. Pe timpul zilei (în data pe care o să v-o comunicăm cât de curând într-un alt e-mail) vă dăm întâlnire într-un loc special, în care să ne vedem nu numai noi cei care am pus un umăr la muncă ci și cu oameni pe care nu-i cunoaștem. Astfel avem prilejul de a ne mândri cu ceea ce am realizat și de a ne promova în rândul necunoscătorilor. M-am gândit că ar fi ideal să ne vedem la patinoar, unde  ne vom aranja frumușel un stand în care vom avea grijă să prezentăm în detaliu fiecărui vizitator în parte site-ul nostru, produsele și noutățile acestuia, într-o ambianță primitoare. Pe lângă acestea, vom împărți materiale promoționale și vom organiza câteva concursuri amuzante în urma cărora participanții vor putea câștiga vouchere importante din partea Azerty. Cei ce navighează online vor putea afla foarte ușor de acest eveniment, având în vedere că vom posta un clip pe Youtube,Facebook și Twitter, cei care au cont deja pe site, vor primi de asemenea un e-mail. Pentru ceilalți, vom posta afișe din timp în locația respectivă. 

Și dacă ziua ne cam arde de joacă, seara lucrurile devin mai sobre. Întâlnirea va avea loc la un hotel din capitală, unde în cadrul unui cocktail vom schimba impresii cu experții în domeniu, reprezentanți ai presei, bloggeri și… câștigătorii concursurilor de la lansarea de zi.

Eu una, sunt foarte entuziasmată de ceea ce urmează și aș vrea să vă transmit și vouă măcar pe jumătate acest sentiment. De ce? Pentru că acest magazin online, Azerty merită ceea ce i se întâmplă zilele acestea și chiar mult mai mult! Vă așteptăm la relansare!

Leave a Reply

