1 cât 3

Articol scris pentru proba 9 din SuperBlog 2010.

Deși sunt genul de persoană căreia îi place să planifice în detaliu anumite evenimente și să dețină controlul asupra evenimentelor previzibile, trebuie să recunosc că nu-mi place să mă gândesc mult când vine vorba de cadouri. De exemplu, nu de puține ori mi s-a întâmplat să aud persoanele în jurul meu vorbind despre cadourile de Crăciun încă de la mijlocul lui septembrie. Un cadou (exceptând unul pentru care ești nevoit să strângi niște mulți bani) mi se pare că trebuie să fie ceva spontan, de moment, care să surprindă și să placă. Ei bine, de data asta sunt nevoită să planific treaba legată de cadouri pentru că risc să mă trezesc în ultimul moment că n-am luat nimic (și… drept vorbind le cam sunt datoare prietenilor, pentru că n-am fost alături de ei de zilele de naștere).

Și tot gândindu-mă așa.. am făcut o listuță cu ce i-ar trebui fiecăruia și am început căutarea. Norocul meu că am dat peste magazinul online oktal.ro care.. sincer.. pare a face cât 3 magazine. De ce? În primul rând pentru că aș putea să le fac o surpriză imensă trimițându-le direct la ușă cadoul, pentru că fac parte din aria de acoperire Nemo și nu m-ar costa nimic în plus, pentru că totalul de produse comandate ar depăși valoarea de 500 lei. Practic aș putea folosi acest avantaj al magazinului Oktal ca pe un adevărat Moș Crăciun. Dacă vă interesează și pe voi.. vă mai pot spune că  pentru comenzile care nu depășesc 50o lei, la cererea clientului pot fi livrate la domiciliu cu o taxă de livrare de 15 lei pentru București și zona limitrofă și 20 lei în alte localități, cu condiția ca localitatea să fie în aria de acoperire Nemo express.

În al doilea rând, dacă Doamne ferește se întâmplă și se defectează ceva, prietenii mei pot avea parte de cea mai comodă garanție, care-i scutește de drumuri și e perfect gratuită. Prin serviciul e-service, produsele aflate încă în garanție beneficiază de asistență telefonică pentru remedierea defectului, iar în cazul în care acest lucru nu dă rezultate, ei trimit un curier la domiciliu, care va lua produsul și bineînțeles îl returnează după reparare. De asemenea gratuit! Ar fi fost chiar urât din partea mea să-i las să plătească pentru repararea unui produs pe care eu li l-am cumpărat.

Răsfoind oferta de produse, m-am cam îndrăgostit de un laptop… și deși posed unul, ăla chiar îmi face cu ochiul. Cred că o să-l pasez pe acesta tatălui meu și-mi fac și eu un mic cadou de sărbători. Recunosc că mă sperie puțin ideea de-al părăsi pe actualul, pentru că a fost alegerea ideală pentru mine, dar eu zic că merită să încerc, mai ales că pot beneficia de al treilea avantaj al magazinului  Oktal. Acest avantaj este doar pentru achiziționarea de laptop-uri și notebook-uri : se pot returna într-un termen de 30 de zile. Mi se pare fabulos să ți se ofere ocazia să vezi în 30 de zile dacă ceea ce ai comandat este ce ai văzut tu pe net și ai crezut că este perfecțiunea întruchipată.

Acum rămâne doar să fac rost de banii necesari și comanda e ca și dată!

P.S. Dacă voi n-aveți idei de cadouri, Oktal vă ajută puțin cu o secțiune specială numită sugestiv „Idei cadou”

One thought on “1 cât 3

Leave a Reply

