ASUS NX90, atât de fiiiiiiiiin!

Articol scris pentru proba 6 din SuperBlog 2010.

Vocea pițigăiată a moderatoarei reuși să mă trezească din ațipeala de după o zi încărcată. Iar ratasem 90% din emisiune și ca de fiecare dată mă trezeam la momentul cel mai interesant (ceea ce ar trebui să mă bucure, poate chiar e vorba de un al 6-lea simț).

Iată că am ajuns și la ultima probă a concursului de perspicacitate. De data aceasta o să vă legăm la ochi, iar voi va trebui să recunoașteți produsul pe care noi l-am pregătit și l-am adus în fața telespectatorilor. Aveți dreptul să puneți o singură întrebare despre produsul din fața voastră sau să-l atingeți. OK?”

Cei 3 concurenți bineînțeles că au răspuns în cor că e OK, că doar n-o puneau să repete explicația și să depășească spațiul de emisie. Și înșirându-i pe toți în fața celor din studio, îi ia în ordinea numerelor de pe… brățărica de la mână.

– Concurentul nr.1, care este alegerea ta?

– O să pun o întrebare.

– Bun.. să te auzim.

– Este viu?

– Trebuie să recunosc că întrebarea pe care ai pus-o este foarte inteligentă, dar s-ar putea mai mult să te încurce decât să te ajute. Răspunsul meu este „da, este viu”. Trecem la concurentul cu nr.2.

– Este scump?

– Ca să nu mai tragem de timp, o să vă răspund direct. Nu dragul meu, raportul calitate/preț este mai mult decât satisfăcător. Concurentul cu nr.3…

– Aude bine?

– Eu aș folosi mai degrabă verbul la forma lui reflexivă, adică „se aude” foarte bine. Bun.. timpul a expirat, acum o să auzim pe rând răspunsurile voastre.

Uofff… se pare că va trebui să mai am răbdare câteva minute, pentru că n-am apucat să văd produsul la începutul probei. Mă întreb oare ce o fi?

Se pare că nu-s multifuncțională… tot gândindu-mă, am ratat răspunsurile concurenților. Oricum, n-a ghicit nici unul.

Dragii mei, îmi pare rău pentru voi, era vorba despre noul notebook ASUS NX90. Asta este, mult noroc în alte competiții! Stimați telespectatori, ediția din această seară se termină aici, sper…

Nu prea mă interesează ce speră tipa, deja sunt cu ochii în laptop, google-ing produsul. Brusc, mi-a pierit

și ultima fărâmă de somn, genele parcă se resping reciproc. Se pare că ASUS NX90 este un model exclusivist care a revoluționat caracteristicile audio ale unui notebook, fiind primul care a integrat tehnologiile de sunet Bang & Olufsen ICEpower și ASUS SonicMaster. Ce-or fi alea? Hai să citesc mai departe poate mă lămuresc. Deci notebook-ul are boxele pe lateral ceea ce dă calitatea ridicată a sunetului (deci d-aia a zis individa ca ar folosi verbul reflexiv), are 2 touchpad-uri, display LED, procesor Intel Core i7 (asta era cauza faptului că-l considera viu). Mda… n-am ce zice, nu i-a mințit cu nimic. M-aș fi așteptat să dea răspunsurile acelea pentru a-i încurca, dar se pare că a fost cinstit jocul.

Foarte tare! Acum nu mă ia somnul. O fi din cauză că am dormit vreo 2 ore sau pentru că mă tot gândesc la notebook-ul acela? Oare cum s-ar auzi muzica mea preferată la el? Aveam eu o melodie în care era reprodus sunetul ploii… ar fi genial! La filme nici nu vreau să mă gândesc! Un Step up 3 cred că s-ar auzi mai interesant decât la cinematograf!

Leave a Reply

