Un cutit, doua cutite… multe cutite

Articol scris pentru proba 4 din SuperBlog 2010.

Astăzi imaginația a fost în pom și cum  pomul era și el în aer, a zburat de-acolo. Nu știu unde s-a dus, dar la un moment dat se va întoarce. O să fie vai și amar de coada ei atunci. O să o iau de un picioruș, apoi de celălalt, ținând-o cu capul în jos și-o s-o toc mărunt mărunt ca pedeapsă pentru faptul că m-a abandonat când aveam mai mare nevoie de ea.

Cu ce o s-o toc? Cum cu ce?

Da, știu că-mi trebuie ceva foarte ascuțit și rezistent, dar stați fără grijă pentru că am soluția perfectă și aliatul ideal. Mă refer la campania „Cuțite fără egal” a magazinelor real,- . Pentru asta trebuie să respect următoarele:


1. Pentru fiecare 40 RON cheltuiți în magazinele real,- voi primi un punct bonus. Lipesc punctul bonus pe cardul bonus special.
2. Când am strâns 20 de puncte bonus, aleg cuțitul din Colecția Thomas Rosenthal care imi place și mă duc la casa de marcat cu cardul.
3. Punctele bonus se colectează până la data de 09.02.2011
4. Pot primi produsul din Colecția Thomas Rosenthal în schimbul cardului completat pana la data de 23.02.2011
5. Cardurile care sunt modificate, corectate, reparate, lipite, deformate, fotocopiate, deteriorate sau care nu au puncte bonus corespunzatoare, vor fi refuzate.
6. Punctele bonus exclud voucherele cadou.
7. Cuțitele Thomas Rosenthal sunt disponibile în toate magazinele real,-.
8. Daca prima mea alegere de produs nu este disponibilă, o să revin în câteva zile.

Acum singura dilemă rămâne cea a modelului potrivit pentru franjurarea bietei mele imaginații.

Prima variantă : cuțitul bucătarului.

   Lama antiderapantă, rezistentă și care nu-și pierde ascuțimea ar putea fi exact ceea ce-mi trebuie pentru a putea secționa imaginația în fâșii subțiri fără să las și vreo bucățică de unghie p-acolo.

 

 

 

 

Varianta nr. 2 : cuțitul de pâine.

  Mă gândesc că dacă este special conceput pentru a felia pâinea, inclusiv pe cea greu de feliat ar putea face treabă bună și în cazul acesta. Iar zimții ăia îmi cam fac cu ochiul.

 

 

 

 

 

Varianta nr. 3 : cuțitul SANTOKU.

 

În gama de produse, mai era un cuțit SANTOKU, dar era mai scurt, de doar 127mm. Acesta din imagine mi s-ar părea mai potrivit. Dacă are lama ascuțită pentru a tăia inclusiv prin os, înseamnă că imaginația mea va fi o victimă sigură.

 

 

Ultima variantă este foarfeca de bucătărie, cu ajutorul căreia aș putea nu numai să tai ci chiar să decupez sub diferite forme rămășițele a ceea ce s-a numit odată „imaginație”.

 

   Hmmm… multe variante și toate de calitate. Nu știu ce să aleg. Fiecare este util în felul lui și mi-ar putea oferi ce-mi doresc, dar când ai în față atâtea produse superioare parcă te simți puțin intimidat. Soluția ideală rămâne să strâng suficiente puncte pentru a cumpăra toate produsele. Nu cred că o să fie așa greu având în vedere prețurile la care le pot achiziționa.

    Imaginație…. here I come !!

Leave a Reply

