SuperBlog ediția a 3-a

Acum câteva zile am primit minunata veste că de la 1 octombrie va reîncepe maratonul SuperBlog. Și când zic maraton, credeți-mă că nu exagerez cu nimic. Experiența de anul trecut m-a făcut să primesc cu mare entuziasm noutatea și să încep să mă pregătesc din punct de vedere psihic pentru ce va urma.

Deși la ediția precedentă au existat câteva mici bâlbâieli în ceea ce privește regulamentul, concursul în sine a meritat tot efortul, m-am distrat, am învățat câteva lucruri zic eu importante și nu am plecat cu mâna goală. 🙂

Deci.. oficial, creez o nouă categorie numită SuperBlog 2010 în care-și vor găsi locul articolele pe care le voi înscrie în concurs!

4 thoughts on “SuperBlog ediția a 3-a

    • Mulțumesc pentru invitație, dar în perioada respectivă n-o să fiu în țară. Felicitări pentru inițiativă și mult succes concurenților!

Leave a Reply

