Laptop de top

Își mai poate imagina cineva viața în zilele astea fără un computer? Eu, recunosc sincer că din păcate nu reușesc să mă văd fără calculator sau mai precis spus, fără laptop. La cât de schimbătoare sunt în ultima vreme nu cred că aș putea să numesc în clipa de față un singur laptop care să fie ceva gen „făt-frumos”. Sunt multe bijuterii la care îmi fug ochii pe rafturile magazinelor sau în coloanele magazinelor online.

Dar… azi nu! Azi n-o să fiu schimbătoare, oscilantă și nehotărâtă. Azi aleg unul. Greu proces! Ăsta-i prea scump… celălalt prea greu, iar ăsta nu-mi place cum arată. Hmmm..  Am găsit!   Asus N61JV-JX034V, arată mai mult decât atrăgător, zici că-mi face cu ochiul și se oferă să-mi dea numărul lui de telefon. Procesorul Intel Core i3 cred că ar fi capabil să-mi dea netul peste cap, iar memoria DDR3 de 4GB cred că-i ține companie cu succes. Diagonala de 16 inchi și placa video nVidia îl face candidatul ideal  pentru vizionarea în condiții foarte bune a unui film sau pentru a juca un joc cu cerințe grafice ridicate.  Și cireașa de pe tort… camera web de 2MP e numai bună pentru apelurile video online.

Da! Asta e alegerea perfectă pentru mine astăzi!

Tomorrow is another day…

Articol înscris în concursul Blogwars.

2 thoughts on “Laptop de top

  1. Pingback: Blogwars prezinta Finalistii și Juratii || blogwars

  2. I can see that you are an expert at your field! I am launching a website soon, and your information will be very useful for me.. Thanks for all your help and wishing you all the success in your business.

Leave a Reply

