31 Aprilie

Dintre toate sărbătorile pe care le-am moștenit, inventat sau împrumutat, iată că am ajuns astăzi la… cea mai comunistă (strict punctul meu de vedere). În general sunt împotriva zilelor dedicate cuiva anume (a mamei, a copilului, a bărbatului, a îndrăgostiților, a Pământului, etc) pentru că după părerea mea, sentimentele pot fi arătate în orice zi și la orice oră, iar gesturile făcute spontan devin mai speciale decât atunci când sunt făcute în spiritul turmei. Mă rog.. unii ar zice că avem nevoie de sărbătorile astea pentru  a ne trezi din tumultul în care suntem prinși zilnic și a ne oferi cateva momente de liniște în compania celor dragi ; eu le-aș replica spunându-le că asta nu este decât o dovadă în plus că stăm prost cu memoria și până în ziua respectivă uităm cu desăvârșire că există acel „cineva”.

Dacă zilele menționate mai sus mi se par cât de cât suportabile… pentru că într-un final ar putea avea un temei cât de cât coerent.. p-asta cu „ziua muncii” nu reușesc s-o înțeleg oricât m-aș chinui!  Pe lângă faptul că mi se pare supercomunistă, după cum am menționat și mai devreme, n-am înțeles dacă ar trebui sărbătorită munca prin muncă sau prin statul cu burta (că slavă Domnului, avem suficientă) la soare.

Concluzie : Hate 1st of May too!

So… Happy 31st of April! 😀

4 thoughts on “31 Aprilie

  1. Daca ai cu cine-ti petrece ziua de 1st of May e fun. Un om are nevoie sa se relaxeze si sa se detaseze de monotonia ce este rutina zilnica. Un mic cu o bere la iarba verde alaturi de familie si/sau prieteni te fac sa uiti de asta.

    De ce au numit-o ziua muncii? Dracu stie, ca lumea munceste doar cand isi cara bagajele pana la iarba verde sau pana in gradina din spatele blocului si cand fac gratarul. Iar comunista, lol, mi se pare chiar mai democracy ca toata lumea, mai putin taximetristii soferii etc. nu se bucura prea mult de aceasta, sarbatoare.

    • Scriu despre una pe an măi ! Anul trecut a fost valentine’s… anul ăsta am sărit peste și o dădui pe 1mai… cine știe, poate la anu’ mă îndur să scriu și despre ziua bărbatului (fie ea când o fi 😀 ).

Leave a Reply

