Baby steps

N-a dat încă firul ierbii, de fapt nici nu s-au topit mormanele de zăpadă, dar e frumos afară. Știu, cu o rază de soare nu se face primăvară, dar măcar îți dă impresia că te îndrepți către ea. E ciudat să scriu chestiile astea. Toți cei care mă cunosc cât de cât, știu că ador iarna și că n-aș da niciodată o zi plină de fulgi de zăpadă pe o zi înăbușitoare de vară. Dar începutul ăsta de an e upside down rău de tot pentru mine. Cred că de fapt îmi doresc să vină primăvara pentru că sunt încă ofticată că nu m-am bucurat de zăpadă. Da, nu m-am bucurat! Cum am terminat eu sesiunea și stresul, cum s-a terminat și zăpada și a apărut mocirla asta idioată pe care o vedem de vreo o săptămână încoace. Dar… nu-i nimic, eu să fiu sănătoasă, că ierni or să tot fie!

N-am înțeles nimic de vacanța care tocmai se încheie. Este adevărat, m-am relaxat și am încercat să mă regăsesc pe mine cea de dinainte. Nu știu cât de mult am reușit, cu siguranță nu complet, dar e un pas înainte. Ușor ușor… with baby steps.. I know I’ll make it! Probabil o plecare din zonă mi-ar prinde teribil de bine (mi-au prins mie bine 3 zile fără mess și cu telefonul închis, darămite așa ceva… deja salivez), dar iarăși trebuie să mă înarmez cu răbdare, căci viața-i tare capricioasă când e vorba de persoana mea.

În câteva zile încep cursurile. I can’t wait… the next holiday! Abia mă învățasem acasă, fără griji, că trebuie s-o iau de la capăt! So… baby steps.. again! O să-mi reintru în ritm destul de repede, trebuie doar să-mi găsesc o motivație suficient de puternică. Adevărul este că.. motivația mi-am găsit-o și e mai mult decât puternică. Este chinuitor de arzătoare, dar la fel de aproape de limita imposibilului. Știu, vorbesc incoerent, dar momentan important este să mă înțeleg eu. Când o să mă conving pe mine însămi că motivația mea nu-i de domeniul SF-ului o să vă lămuresc. 🙂

În rest… ce pot să spun? Mă uit la TV doar la patinaj (am uitat să vă spun că al meu TV din cameră e în comă… deci e liniște mai toată ziua) și încerc să iau totul cu calm, încet… with baby steps.

One thought on “Baby steps

  1. Lasa ca mai facem o incantatie pentru tine. Sa mai vina o zapada speciala pentru Minodora! 🙂
    Doar ca, s-ar putea sa ma dea drumarii intr-o urmarire cam generala, daca fac asta. :))

Leave a Reply

