New LaptopNews

În ultima vreme văd știri din ce în ce mai dese despre lansarea de noi produse în domeniul IT încât ajuns să cred că ziua inventatorilor are mai mult de 24 de ore. Îmi place să fiu la curent cu apariția oricărui gadget, dar deja simt că nu țin pasul. Însă în căutările mele am dat de un site nou nouț, abia lansat, care îndeplinește toate cerințele mele pretențioase. Este vorba despre un site de știri și informații destinat exclusiv portabilelor. Adică pe LaptopNews găsești informații despre cele mai portabile dintre portabile, dar și sfaturi utile, topuri și review-uri care te pot ajuta de multe ori în deciziile pe care le iei cu privire la achiziționarea unui produs.

Una dintre chestiile interesante și după părerea mea foarte utile este articolul de la secțiunea sfaturi, cu privire la poziția optimă de utilizare a unui minilaptop (are și poze 🙂 ).

Deci orice vă interesează legat de vreun laptop, găsiți aici!

2 thoughts on “New LaptopNews

Leave a Reply

