Leapșă despre mine

Având în vedere faptul că în ultima vreme nu m-a mai preocupat scrisul, am zis să onorez invitația lui Tony la o leapșă. Iată cum a ieșit.

Principala trăsătură a caracterului meu: ambiția

Calitatea pe care o prefer la un bărbat: sinceritatea

Calitatea pe care o prefer la o femeie: tot sinceritatea, urăsc ipocrizia în ambele cazuri

Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: faptul că sunt capabili să mă accepte așa cum sunt (sau cel puțin se străduiesc)

Principalul meu defect: încrederea prea mare în oameni (dar e în cădere liberă, deci n-o să mai fie mult timp un defect)

Ocupația mea preferată: momentan.. relaxatul, fie că e vorba de citit, film sau muzică

Visul meu de fericire: să plec din țară, să-mi găsesc locul altundeva

Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: nu vreau să mă gândesc

Ce-ați vrea sa fiți? :  un om ca oricare altul

Țara în care-aș vrea sa trăiesc: dacă e s-o iau după climat, aș spune Norvegia sau Canada; dacă e s-o iau după distanța față de România… atunci spun fără să mă gândesc de 2 ori Australia

Culoarea preferată: mov sau roșu (depinde de zile)

Floarea preferata: trandafirul alb

Pasărea preferată: rândunica

Prozatorii mei preferați: George Călinescu, Mihail Drumeș

Poetii mei preferati: Al.Macedonski, M.Eminescu, N.Stănescu

Eroul meu preferat:  nu are un nume, cred că e doar în imaginația mea

Eroina mea preferata: n-am

Compozitorii preferati: Beethoven, Tchaikovsky, Vivaldi

Pictorii preferati: Da Vinci, Michelangelo

Eroii din viata reala: toți cei care au curajul să spună lucrurilor pe nume și să lupte pentru lucrurile în care cred

Eroinele din istorie: aș zice Eva Braun, a fost o adevărată eroină pentru că l-a fermecat pe Hitler

Bautura și mâncarea preferate: Vinul (alb sec),  pizza, tarta cu fructe

Numele preferat: nu am unul anume, iar în momentul ăsta nu-mi vine nimic drăguț în cap, promit că revin cu o completare!

Ce detest cel mai mult: MINCIUNA

Personajele istorice pe care le detest cel mai mult: dacă n-am avut de-a face cu ele, de ce le-aș urî ? Fiecare a avut rostul lui.

Fapta militară pe care-o admir cel mai mult: să fii capabil să alegi între datorie și dragoste sau legătura de sânge.

Darul natural pe care-as vrea sa-l am: să pot să-mi ascund reacțiile și sentimentele așa cum le ascund alții în fața mea.

Cum aș vrea să mor: într-o stare cât mai bună, adică nu carbonizată sau risipită în bucăți

Starea de spirit actuală: convalescență, din multe puncte de vedere

Greșeli care-mi inspiră cea mai multă indulgență: chiar nu știu ce să zic, am prostul obicei de a ierta cam orice.

Deviza mea: “Uneori este mai bine să-ți pierzi speranța decât să-ți pierzi timpul sperând!”   și    “Don’t worry,be happy!”

2 thoughts on “Leapșă despre mine

Leave a Reply

