Telegramă, că articol nu se poate numi

Mda.. n-am mai scris de mai bine de o săptămână și probabil la fel o să se întâmple și în continuare. N-am mai avut timp de nimic… Mă seacă facultatea asta (de puteri, bineînțeles)!

Deci… afirmații despre ultima săptămână :

– da, a fost ziua mea

– da, am fost să văd Avatar (o să revin cu niște impresii cât de curând)

– da, m-am distrat

– da, mi-am terminat proiectul la conta (nu știu cât de bine, dar l-am terminat)

– nu, n-am terminat de învățat la management, iar la restul nici nu m-am apucat

– nu, n-am văzut toate meciurile de la Australian Open pe care mi-aș fi dorit să le văd (mi-aș fi dorit în schimb să nu-l văd pe-al lui Rafa de ieri)

– da, sunt tristă că n-o să am motiv întemeiat să mă uit la finala de duminică

– nu, nu m-am bucurat de zăpadă și mă oftic teribil (sper să mai ningă)

– da, sunt foarte fericită că m-am împăcat cu cineva (se știe cine)

– da, sunt foarte confuză din multe privințe și mi-e teamă să mă lămuresc în majoritatea

– da, sunt foarte foarte foarte încântată de cadourile primite 😀 și de surpriza pregătită de fete

– da, îmi place cum sună „blackjack” 😛

Săptămâna care tocmai a început mi se pare goală, lipsită de sens și atractivitate, au trecut 2 zile și n-am simțit nimic. Vreau să treaca 11 februarie cât mai repede!

2 thoughts on “Telegramă, că articol nu se poate numi

  1. Of, îmi pare sincer rău că n-am fost pe fază să-ţi zic la mulţi ani the propper way…
    Se pare totuşi că ai avut o perioadă frumuşică… Şi să-ţi mai zic ceva…. e f. bine că te-ai împăcat se ştie cine, meciurile de tenis le găseşti pe toate pe net… iar zăpada va mai fi…. vorba aia… căcălau :))

Leave a Reply

