Deja-vu

Undeva în urmă cu un an scriam un articol, nu-mi amintesc clar dacă era primul, nici nu contează de fapt. Ceea ce mi se pare bizar, este că și anul acesta, aproximativ în aceeași perioadă trăiesc aceleași senzații. Am tendința să  scriu despre același lucru și să fac aceleași remarci. E  feelingul ăla de deja-vu. N-am nicio problemă cu asta, se mai întâmplă să ai senzații de deja-vu. Mă intrigă însă teribil de mult sentimentul pe care-l am, de a fi bătut pasul pe loc. Urăsc să vorbesc despre aceeași chestie, să mă repet, dar de data asta chiar nu pot să mă abțin.

Fac referire aici la articolul despre Diplomație sau Ipocrizie .

Dacă este ceva ce urăsc teribil pe lumea asta, cu siguranță este vorba despre minciună și implicit ipocrizie. De ce frate să vrei să pari într-un fel când tu de fapt ești total pe dos? Oare nu realizezi că la un moment dat o să se prindă lumea că nu ești prințul/prințesa din poveste ci mai degrabă broasca râioasă ce cu siguranță nu va reuși să se transforme? Bine, probabil ai un exces de self-confidence, dar totuși… și rezerva aia de încredere ar trebui să se epuizeze la un moment dat.

Văd că tot inventează ăștia pe la Guvern fel și fel de taxe și mă gândesc, oare o să apuc ziua în care să se plătească taxa pe ipocrizie și taxa pe prostie??? Vaiiiii… cred că atunci bugetul ar avea un excedent imposibil de imaginat. Știu, visez cu ochii deschiși, dar măcar din visele astea, singura care o să aibă de suferit voi fi eu (când voi deschide ochii), nu voi rănii pe alții și nu-mi voi bate joc de alții cu bună  știință.

Fiți sinceri!

Fiți voi înșivă!

Peace!  \/

3 thoughts on “Deja-vu

  1. Probabil ca ai probleme nerezolvate. De obicei problemele nerezolvate au tendinta de a reveni la suprafata, si astfel viata ta se transforma intr-un cerc… (cred ca am sa dezvolt putin ideea intr-un articol).
    HUGS.

  2. Sa stii. Atunci cand te prefaci ca esti altcineva, vei uita cine esti defapt, si de unde ai plecat. Eu sunt lenes, irascibil, suparat pe viata, la un liceu de cacat cu niste note de cacat, the list goes on. Dar toata lumea are defecte frate. Daca iti ascunzi adevarata personalitate in spatele uneia care vrea sa para cool, nu faci decat sa arati cat de lame esti.

    O persoana, abia cand se va respecta singura, va fi respectata si de cei din jur, asta este parerea mea. Eu sunt un ratat, recunosc, dar nu ascund asta fiindca stiu ca oricat de ratat sunt, am si calitatile mele: citesc, scriu, desenez, sunt carismatic, am un nivel mai ridicat de inteligenta fata de altii, dar in acelasi timp, nu sunt arogant. Acum nu ma laud, dar asa am castigat respectul celor din jur, dar este totusi alta parere de a mea. Nu stiu cum pot unii sa manance atat de mult cacat despre ce viseaza ai ca fac sau sunt. Oricum frate la cacat cu oamenii ipocriti, te saturi de ei si numai dastia vezi la orice pas.

    PS: De ce am dat un comentariu atat de lung? Fiindca si eu urasc ipocritii, sunt inconjurat de ei, si fiindca nu stii niciodata cand ai nevoie de ei, trebuie mereu sa fi fascinat si sa razi la tot cacatul care-l mananca. Vorba lu tata, mai bine sa-l ai prieten decat dusman.

  3. Uite că nu am mai trecut de ceva vreme pe la tine. Foarte bun postul ^_^. Şi din păcate, mda…dacă s-ar impozita prostia şi ipocrizia am fi mai bogaţi decât Americanii.:)>- pace şi la tine…şi apropo;;) Un an nou bun să ai!

Leave a Reply

