2009 – review

2009 – un an ciudat! (strict părerea mea)

De ce spun ciudat? Pentru mine a fost plin de contraste și extrem de grăbit. Dacă în momentul în care trăiam anumite experiențe aveam senzația că durează și mi se întipăresc pe retină, acum constat ca foarte puține au devenit de fapt amintiri. La începutul anului îmi făcusem câteva planuri, foarte ambițioase, dar majoritatea au rămas la stadiul de planuri sau mai bine zis… vise.

Mi-am dorit să ajung la finala Roland Garros. N-am ajuns. Asta cred că a fost în final, un lucru bun, pentru că nu știu cum mi-ar fi picat să dau o grămadă de bani ca să-l văd pe Federer jucând cu Soderling.

Am vrut să ajung la Tulcea la Centrul Ecoturistic, am ajuns. E magic! Merită banii și drumul!

Îmi plănuisem să merg la un film 3D, ghidată de curiozitatea-mi caracteristică. Am făcut-o și p-asta! Deși nu am fost impresionată și nu mă dau în vânt să repet experiența, nu regret că am făcut-o. În general nu regret nimic din ceea ce fac pentru că fiecare lucru făcut devine parte din mine.

Deși inițial nu făcea parte din plan, în septembrie am ajuns și la turneul de tenis de la București. A fost interesant. Cu siguranță o cu totul altă senzație decât în fața TV-ului.

Experiența SuperBlogului n-are rost s-o mai detaliez pentru că se știe prea bine că a fost  inedită pentru mine și în urma căreia am rămas cu un gust dulce.

În rest… nu-mi amintesc mare lucru din doi zero zero nouă… chestii mărunte, gen ploaia de stele din august pe care o comentam cu orele la telefon cu un foarte bun prieten (se știe el :D) sau cafeaua în 4 culori băută cu fetele într-o după-amiază geroasă de decembrie.

Am precizat mai devreme că a fost un an plin de contraste și cu toate acestea nu am menționat nicio întâmplare neplăcută. Au fost și din alea, dar mă bucur de o memorie selectivă care-mi permite să iert și să uit, pentru a mă putea bucura de ce urmează.

Dorința de la începutul anului trecut aș putea spune că mi s-a împlinit. Mi-am dorit să las lucrurile să vină de la sine, să nu aștept ceva special și să mă bucur de fiecare clipă. Anul acesta am și uitat de dorință. De fapt, oricum nu conta.

Ce aștept de la 2010? Mai nimic. Vreau iarăși să las lucrurile să vină singure, pe neașteptate, să nu mă mai gândesc la nimic… și la nimeni.

Un an nou fericit tuturora!

3 thoughts on “2009 – review

Leave a Reply

