Just hold me… hold me now

În lipsă de ocupație și un pui de depresie venit de nicăieri, am tot răsfoit youtube-ul în ultimele ore și am dat peste o melodie care deși are destui ani la activ și ar putea fi catalogată de mulți ca fiind veche, mie mi se pare foarte foarte bună. Și ce dacă e veche? Atâta timp cât reușește să trezească un ciob de sentiment în sufletul unor persoane înseamnă că încă respiră, nu e moartă. 🙂

Îmi place linia melodică, dar mai presus de toate, ador versurile! Dacă nu o știți, aveți 3 minute răbdare și ascultați-o! Dacă regretați, dați-mi de veste de ce .

P.S. E de pe vremea când Eurovisionu’  încă era un concurs muzical la care să merite să te uiți, nu un amalgam de boom-boom-uri ca în prezent!

One thought on “Just hold me… hold me now

Leave a Reply

