Sfârșit?

Iată că așa… ca prin vis, am trecut și prin concursul SuperBlog2009! Aproape că nici nu-mi vine să cred că am reușit să-l duc până la capăt. A început ca o joacă și din dorința de a experimenta ceva nou. Nu am participat la ediția anterioară și deci nu știam mai deloc cum o să fie, habar n-aveam ce mă așteaptă :)) .  Știam că avea să dureze 2 luni, dar nu credeam că o să fie atât de solicitant. Da, a fost solicitant, dar distractiv și foarte incitant! Am citit multe din articolele contracandidațilori, iar unii dintre ei au reușit să mă transforme într-o cititoare fidelă. M-aș bucura mult ca măcar o persoană să fi avut același sentiment și pentru post-urile mele, pentru că în majoritatea am pus mult suflet (mai puțin în cele pe care le-am scris în grabă 😦 ).

Recunosc că am avut multe momente în care am spus „Cred că mă las”, dar când vedeam noile probe lansate tastatura mă ademenea discret. Datorită SuperBlog-ului 2009, am descoperit lucruri pe care nu le știam despre mine. Am descoperit că am mai multă răbdare decât imi puteam imagina și o ambiție constructivă și rezistentă. Nu în ultimul rând, m-am convins că imaginația mea nu a murit, poate a fost doar în comă, dar acum e mai vie ca oricând!

Cred că după terminarea acestui articol, o să rămân ceva vreme cu reflexul de a intra pe pcnews.ro să văd ce probe au mai apărut sau ce discuții se mai poartă între participanți. Cu siguranță o să-mi fie dor o bună perioadă, dar o să mă liniștesc recitind articolele ce mi-au plăcut (Gigel și Țața Leana pe primele 2 locuri).

Pentru această aventură frumoasă ar trebui să mulțumesc organizatorilor:

  • PCNews – site-ul de informații IT pe care l-am descoperit întâmplător, dar pe care o să continui să-l vizitez și după terminarea concursului.
  • SwissPlan.biz – cei ce s-au ocupat în mare măsură și de relaxarea noastră invitându-ne la diferite evenimente distractive (încă regret că n-am putut ajunge la film :(( ). Mulțumiri în special Claudiei, care a fost întotdeauna promptă în răspunsuri și informații!
  • Rack – cel de-al 3lea organizator datorită căruia acest concurs a existat.

De asemenea, o importanță deosebită au avut-o și partenerii media: XtremPC – publicație informativă din domeniul IT;  BPP (Bani Pe Post) – cei ce se ocupă de buzunarele bloggerilor;  Tech In Style – o altă publicație cu informații utile din domeniul tehnologiei; Connect – revistă cu și despre tehnologie; www.121.ro – site-ul pentru comunitatea de femei  ; RadioLynx.ro  – a dat bloggerilor zilei dreptul să se exprime nu numai în scris;  Arena IT – probabil au trăit anul acesta o altă experiență (de partener media) la care a visat anul trecut când își primea premiul I.

Mulțumiri și sponsorilor, pe care nu-mi mai numesc, că i-am tot pomenit timp de 55 de probe 😛 !

Sper că n-am fost prea stresantă și off-topic în aceste 2 luni și am făcut o treabă bună!

See you at SuperBlog 2010!

4 thoughts on “Sfârșit?

    • Mulțumesc! M-am străduit și eu cât am putut. Și mie îmi place stilul tău de a scrie. O să te citesc și după gala de azi. 😉

Leave a Reply

