ASUS, the best!

Iar acum concursul din domeniul IT : După cum prea bine știți, majoritatea notebook-urilor ASUS din ziua de astăzi vin cu funcții multimedia avansate. De la decodarea HD și conectorul HDMI până la cipurile de sunet cu tehnologie SRS Premium Sound și boxele Altec Lansing, mai toate modelele se dovedesc că sunt talentate la tot ce se numește multimedia.”

I-auzi! Ce frumos… Mi-ar plăcea și mie să experimentez senzațiile date de noile produse ASUS ca să mă conving de aptitudinile acestora. Dar.. momentan nu sunt tocmai în situația financiară care să-mi permită să-mi achiziționez unul.

Probabil că v-am atras atenția cu prezentarea făcută și v-am stârnit curiozitatea. De aceea, vă provocăm la un concurs. Trimiteți un e-mail pe adresa redacției, în care să vă imaginați prima zi în compania unui produs ASUS ce are caracteristicile de mai sus. Fiți sinceri și creativi!”

Hmmm… și mai interesant. Mă lasă mai întâi să-mi imaginez ce aș face și cum ar fi și abia pe urmă îmi arată realitatea. Mă tentează. Deci, mă pun în fața calculatorului și încep să scriu cum aș profita de notebook-ul ASUS într-o primă zi în compania lui.

Tocmai am venit de la facultate. Am trecut pe la firma de curierat să-mi ridic coletul. Da, în sfârșit îmi văd visul cu ochii, mi-am achiziționat un laptop ASUS foarte șmecher.Are decodare HD și conector HDMI, iar sunetul mi s-a zis că este incredibil. Bineînțeles că vreau să mă conving singură de toate aceste lucruri, așa că îl testez cu ceva foarte pretențios. Așa înflăcărată după tenis cum sunt, am ales să revăd finala de la Wimbledon 2008, meci considerat unul dintre cele mai frumoase. Am văzut partida la vremea respectivă și am trăit emoțiile la maxim. Sau cel puțin așa credeam, până acum. Senzația pe care o am acum când revăd meciul pe noul laptop ASUS depășește fără discuție chiar și emoțiile live-ului. Mă simt ca și cum aș fi în tribune, în primul rând al lojelor. De fapt, cred că nici cei de acolo nu se bucură de calitatea imaginii de care mă bucur eu acum.Au! Nu! Nu este out! Sigur nu este out! Te rog eu mult de tot, Rafa, cere challenge, îți spun eu sigur că nu e out! Am văzut perfect! Așa mă! Bravo! Ai văzut că am avut dreptate?! Doamne, nu pot să cred cât de clar s-a văzut out-ul! Am văzut partida asta de cel puțin 3 ori până acum, dar n-aș fi băgat mâna în foc că mingea aia a mușcat tușa. Abia acum am reușit să văd clar traiectoria pe care a avut-o. Genial! Dacă nu-mi luam laptopul acesta… muream ignorantă!

……………………………………………………………………………………..

Mă bucur ca un copil de rezultatul final, ca și cum n-aș fi știut ce avea să se întâmple. Sunetul din tribune se aude impecabil, iar emoțiile din glasul celor doi adversari ce tocmai au terminat lupta sunt mai evidente ca niciodată. Dacă n-aș fi experimentat pe propria-mi piele toate acestea, n-aș fi dat crezare laudelor primite de cei de la ASUS, dar acum nu mai am nici cea mai mică îndoială. Am supus laptopul la proba cea mai grea din punctul meu de vedere și a trecut-o cu 10+. N-am ce zice… am făcut o afacere bună! Sper să mai am parte de meciuri ca acesta ca să mă bucur tot mai mult de ASUS!

Buuun! Cam asta m-aș bucura eu de ASUS. Cred că am spus esențialul, pentru că dacă aș sta să descriu fiecare game al meciului, n-aș termina nici mâine de scris e-mailul.

Send!

Gata! Acum aștept rezultatele. Poate dă Doamne-Doamne și povestirea mea o să devină realitate, cine știe?

Până atunci… ca să-mi iau gândul de la câștigarea concursului… o să mă mai uit încă o dată la Finala Wimbledon 2008, că și-așa e vacanță și pentru mine și pentru tenis!

Articol scris pentru SuperBlog2009, proba 55.

Leave a Reply

