Moș sau nu?

Mai sunt doar câteva zile până la Crăciun, am fost atât de entuziasmată în ultima vreme că nici n-am realizat pe unde mi s-a scurs timpul. Și uite așa… se mai duce încă o sărbătoare… și tot așa se duce și anul acesta. Îmbătrânesc. Unii zic că mă maturizez,dar eu mă încăpățânez să spun că îmbătrânesc. Nu mai sunt de mult un copil, dar cred în Moș Crăciun (din punctul acesta de vedere nu m-am maturizat încă, au trecut degeaba anii pe lângă mine). Ups! Nu i-am scris încă scrisoarea sau mai bine zis pergamentul plin cu dorințe, dar nu cred că este târziu. Iau deci o coală și un pix și încep…

„ Dragă Moșule,

Știu că mai am puțin și o să fiu în același stadiu al vieții ca și tine, dar eu insist să-ți scriu an de an pentru a-ți aduce la cunoștință cum mai stau lucrurile pe-aici. Nu ți-am cerut niciodată nimic, doar ți-am povestit ce am făcut în ultima perioadă și ce frumuseți am văzut prin magazine. Inițiativa trebuie să fie a ta…

***

– Moșule, tu ești?

– Mai știi tu, fata tatii, pe cineva bătrân, cu burta mare și îmbrăcat în dinamovist deși nu ține cu Dinamo?

– Nu pot să cred! După atâția ani în care… Tu… Departe… Și acum…

– Hmmm… credeam că știu să vorbesc toate limbile de pe lumea asta și totuși nu reușesc să înțeleg nimic din ce zici.

– Iartă-mă Moșule, eu sunt de vină. Sunt prea emoționată! Dar… ce faci aici? Încă nu este Crăciunul.

– Păi, uite cum stă treaba, am zis să contribui și eu la dezghețarea economiei mondiale.

– Nu mă prind.

– Dacă aș fi cumpărat cadouri doar dintr-o țară, m-ar fi acuzat lumea de discriminare, așa că o să călătoresc mai întâi să cumpăr cadouri și abia apoi să le împart.

– Ce generos ești Moșule! Știam eu că ești special!

– Da, da, vezi că mai am o scamă. Ia zi… ce sugestii mai anul acesta? Ce ai mai văzut prin magazine?

– Am văzut multe. Dar nu vreau nimic. Am de toate.

– Da? Te gândești numai la tine? Te-ai cam obișnuit să primești. Nu crezi că este timpul să înveți și să dăruiești?

– Ce să dăruiesc eu? Nu știu ce-și doresc ceilalți.

– De ce nu încerci să afli? E așa de greu?

– N-am încercat.

– Toate au un început!

– Parcă..

– Da??

– Parcă …Larisa își dorea ceva. Am auzit-o de câteva ori că ar vrea un laptop.

– Vezi că nu-i așa greu?

– Dar eu nu mă pricep la laptopuri. Deci n-am rezolvat nimic.

– Uite ca să nu zici că sunt rău și să nu-ți schimbi părerea despre mine, o să te ajut. Mai întâi o să-ți recomand niște laptopuri ca să alegi unul dintre ele și o să-i duc ei cadou în loc să-ți mai aduc ție.

– Adică să renunț eu la cadou…. iar tu să i-l duci ei… și o să fie ca și cum i-aș fi făcut eu cadou?

– Exact.

– De acord.

– Și… uite, ca să nu mai pierdem timpul o să-ți recomand un laptop care mie mi se pare cel mai bun și pe care-l folosesc și eu acasă în Laponia pentru baza de date cu numele voastre.

– Sunt numai urechi.

– Este vorba de  ASUS K50IN-SX025L. Cu o diagonală de 15.6” și 24 luni de garanție

– Și ce are pe el?

– Procesor Intel Core 2 Duo 2.1Ghz, memorie RAM DDR2 4GB, hard disk de 320GB, placă video nVidia GeForce și bineînțeles cameră web integrată.

– Adică e bun, nu?

– Bun? E foarte bun. Având în vedere că voi tinerii aveți o boală pe jocurile video, placa nVidia pe care o are, este o adevărată mană cerească. Pe hard disk are destul loc să salveze toate colindele din lume și camera web o să șteargă distanța dintre voi într-o clipă.

– M-ai convins Moșule! Vreau!

ASUS K50IN-SX025L , ține minte!

– Dar de ce să țin eu minte? Nu o să cumperi tu cadoul?

– Ține minte!

***

Unde rămăsesem… N-am scris decât introducerea? Aaa… ASUS K50IN-SX025L! Mi-a zis Moșul să țin minte. Dar unde e Moșul? Offf… am visat. Dar părea așa real!

M-am ales totuși cu o învățătură importantă din visul acesta. Și cu o recomandarea genială! Mă duc să caut laptopul acela și să nu mă mai gândesc numai la mine! Ce bucuroasă o să fie Larisa!

Deci să nu uit! ASUS K50IN-SX025L!

Articol scris pentru SuperBlog2009, proba 52.

Leave a Reply

