Domeniul meu

M-am gândit mult la importanța domeniului specializat și aș fi vrut să vin cu o teorie bine explicată și foarte bogată, dar trebuie să recunosc că nu e punctul meu forte, așa că o să vin cu o întâmplare.

În urmă cu ceva vreme, eram la o cafea cu un prieten și discutam vrute și nevrute. Printre aceste subiecte dezbătute se afla și viitorul blogului meu și cel al site-ului lui.

– Hai mă, nu te-ai hotărât? Îți iei un domeniu?

– Să știi că întotdeauna mi-am dorit asta și cred că a sosit momentul. M-am săturat să tot stau să scriu wordpress.com și să depind de platforma lor. Vreau să-mi aranjez aranjez altfel blogul, să-l „cosmetizez”. Știi că-mi place să-mi pun amprenta pe lucrurile la care lucrez.

– Da, știu că mi-ai menționat de câteva ori. Vrei ceva la întâmplare?

– Doamne ferește! Cum să dau banii și să pun ceva la întâmplare?

– La ce te-ai gândit?

– În primul rând vreau un domeniu cu .ro pentru că vreau să sugereze de la prima  vedere ideea de România. În mare parte articolele vor fi în limba română, așa că nu văd de ce aș alege altceva.

– Așa, iar numele propriu-zis?

– Aici e o mică problemă.

– De ce?

– Pe de-o parte aș vrea să-mi păstrez denumirea de „zahdiva1” pentru că îmi trezește multe amintiri și m-am obișnuit cu ea, dar pe de altă parte, risc să fiu catalogată înainte să mi se citească scrierile.

– De ce spui asta?

– Păi lumea când aude cuvântul de diva, crede că persoana respectivă este îngâmfată și mai știu eu cum.

– Da, asta așa e. Și mai este o chestie… denumirea asta are vreo legătură cu ceea ce va conține site-ul?

– Hmmm.. din punctul meu de vedere, da, dar este mult de explicat.

– Am înțeles.

– Oricum, mi se pare foarte important să am propriul meu domeniu, cred că o să mă simt mai liberă.

– Și cum o să faci cu domeniul ăsta?

– Aaa.. e simplu, apelez la Hostway. Dau la înregistrare domenii, aleg numele și .ro și cam atât. Cu numai 36 euro am domeniul pe viață. Iar cu 6,5 euro/lună pot să am și hosting de la ei.

Articol scris pentru SuperBlog2009, proba 46.

Leave a Reply

