Cea mai rapidă

În urmă cu doar câteva zile am organizat în umila, dar călduroasa și primitoarea mea reședință o „conferință” cu bunii mei prieteni pentru a ne pune la curent cu ultimele noutăți în materie de componente pentru calculatoarele noastre.

– Dragii mei prieteni, ne-am adunat astăzi aici pentru a introduce în societate, noua placă video ATI Radeon™ HD 5970 de la AMD.

– Mamă, ce introducere ai băgat! De parcă am fi la vreun congres internațional!

– Valy, te rog frumos, nu mă întrerupe! Îmi pierd ideile… și seriozitatea! Deci… unde rămăsesem?

– La început divo, la început!

– Aaa.. da, merci Larisa. Trecând peste introducerea care nu i-a fost pe plac lui Valy… Chiar vreau să discutăm despre placa ATI Radeon™ HD 5970.

– Păi noi nu știm mare lucru, așa că mai bine te ascultăm pe tine.

– Hai măăă… v-am zis să vă documentați înainte, de ce sunteți răi?

– N-am avut timp. Ce să-i faci? Viața de student… mall-uri,cluburi, etc.

– Am înțeles. O să vă explic eu.

– Cel mai bine! Așa că… Play!

– Placa video ATI Radeon™ HD 5970, este la momentul actual cea mai rapidă din lume.

– Adică pot s-o folosesc la cel mai pretențios joc?

– Chiar așa Valy, face față cu ușurință oricărui joc vrei tu. A fost concepută să ruleze cele mai performante jocuri PC, la rezoluţii şi setări de imagine ultra-high. Are un potenţial de overclocking extins, oferind acces la fiecare bit de putere pe care placa îl poate oferi, prin intermediul tehnologiei ATI Overdrive™. Capabilităţile de neegalat în materie de overclocking a modelului ATI Radeon™ HD 5970 sunt posibile mulţumită design-ului unic, ce integrează tehnologii avansate de racire ce asigura un potential fantastic pentru overclocking la utilizarea tehnologiei ATI Overdrive™. Combinaţia formidabilă de procesoare AMD Phenom II , cipset-uri AMD din seria 7 şi grafică ATI Radeon HD oferă o vastă posibilitate de optimizare a performanţelor, divertisment total şi o valoare excepţională. Entuziaşti pot să extindă câmpul de vizualizare prin utilizarea a trei monitoare în acelaşi timp, dezlănţuind o rezoluţie maximă de neegalat, 7680×1600 pixeli,  creând o experienţă de joc fără precedent. Pentru prima dată, tehnologia ATI CrossFireX™ foloseşte puterea mai multor procesoare grafice pentru a oferi, atunci când se utilizează tehnologia ATI Eyefinity, performanţe ridicate în joc pentru peste 20 dintre cele mai noi titluri.

– Hei hei hei.. ușor! Că ne-ai zăpăcit. Zi și tu mai pe înțelesul nostru!

– Ce n-ai înțeles măi Mirrrrrrrrrcea? Doar a dat niște proprietăți.

– Da măi Valy, ție îți este ușor, că te pricepi, dar gândește-te și la mine și Larisa.

– Băieți, nu vă mai certați. V-am citit niște date de pe www.pcmhz.com. Acum să încerc să vă explic. Această placă video îți dă posibilitatea să folosești mai multe monitoare pentru a vedea imaginea mult mai mare. E ușor și plăcut. Plus de asta, imaginea este genială, iar viteza este cea mai mare, că doar e cea mai rapidă. Ați înțeles?

– Da.

– Ce ați reținut?

– Că e cea mai nouă și cea mai tare placă video?

– Bravo, Mirrrrrrrcea, vezi că nu e greu?

– Nu vreau să stric farmecul, discuției, dar….. de procesoare ce mai știi?

– Imediat Valy, trecem și la procesoare.

Articolul este un pamflet, replicile sunt inventate, produsul este real.

De asemenea, articolul este scris pentru SuperBlog2009, proba 45

Leave a Reply

