Un premiu mare și o mașină pe măsură

Următoarele paragrafe sunt un pamflet și trebuiesc tratate ca atare (adică nu venuți să-mi cereți bani cu împrumut, că e vrăjeală).

Anunț la mica publicitate:

„Am câștigat la loto! Nici mai mult nici mai puțin decât 50000 euro! Chiar așa! Acum poate vă întrebați de ce anunț acest lucru la mica publicitate, așa-i? Păi… am o mică-mare dilemă, adică nu prea știu cum să-i cheltui. Știu sigur că am nevoie de o mașină, iar acum am ocazia să cumpăr una. Am foarte multe idei, dar nu pot să mă hotărăsc, pentru că fiecare este frumoasă în felul ei și face parte dintr-o altă categorie.

1. Spațioasă, cu gardă numai bună pentru anotimpul acesta friguros și trasee nu tocmai accesibile, design exterior atrăgător  și mai ales, foarte foarte confortabilă și sigură ; cam așa aș putea descrie prima variantă reprezentată de Toyota Urban Cruiser. Iar pe lângă toate calitățile enumerate aș putea să adaug și faptul că îmi permit chiar 2 bucăți cu cei 50000 de euro, pentru că cea mai scumpă variantă este doar 21585 de euro.

2. Design mai mult decât atrăgător, excelentă pentru iubitorii de viteză, din punctul meu de vedere puțin fioroasă pe șosele, dar perfectă pentru tineri – Alfa Romeo 159. Dacă mai e și roșie… deja e chiar mai mult decât îți poți dori.

3. Având în vedere traficul infernal din zilele noastre, m-ar atrage foarte mult și Toyota Aygo. Cu ajutorul ei m-aș putea strecura printre bolizii imenși și aș găsi foarte ușor un loc de parcare, iar de consumul redus nici nu cred că mai este nevoie să precizez. Și… să nu uit, aș putea lua una pentru mine, una pentru mama, una pentru tata și tot mi-ar mai rămâne bani, căci cel mai scump model nu este decât 11120 de euro.

4. Exclusiv pentru design-ul exterior și performanțele sport aș lua în calcul și un Volvo C30. Păcat că-l strică un consum exagerat de carburant. Dar tot frumos rămâne!

Cam astea ar fi variantele mele, rămâne acum să fac alegerile. Voi ce ziceți? Aștept păreri.

P.S. Înclin să rămân totuși la prima variantă. 😀 ”

Articol scris pentru SuperBlog2009, proba 39.

3 thoughts on “Un premiu mare și o mașină pe măsură

  1. Iti recomand ultima varianta (4 ) iti ofera mai multa sigurata, tie ca sofer si familiei tale, stabila pe sosea, si ingeneral ce-i de la Volvo pun acent pe sigurata ce-ia ce e un lucru bin in zilele noastre. bafta incontinoare

Leave a Reply

