Aion 2

Dacă v-ați bucurat până acum de jocul Aion, oferit de compania NCsoft, eu o să mă străduiesc prin acest articol să atrag atenția producătorilor asupra imaginației mele în materie de jocuri. Adică am să încerc să propun un scenariu incitant pentru cea de-a doua parte a jocului.

Pentru cei care încă citesc post-ul și se întreabă ce tot îndrug eu aici, am să fac câteva precizări introductive.

Aion este unul dintre cele mai impresionante (din punct de vedere grafic) jocuri : folosește o variantă modificată a motorului grafic CryENGINE, folosit în Far Cry.  Jocul introduce și o nouă mecanică de luptă – PvPvE – “un sistem evolutiv de conflict care mediază relațiile și alianțele complexe dintre tărâmuri, rase și ghilde, și controlează o facțiune NPC, Dragonii, care sunt inamicii tuturor”.  În Aion, jucătorii sunt împărțiți în două tabere:  The Chosen (îngeri) și The Fallen (demoni).

Tower of Eternity este o poartă către Abyss și funcționează și ca portal între dimensiuni. Povestea jocului începe atunci când Dragonii din Abyss sunt treziți la viață și caută răzbunare împotriva ambelor lumi. De aici pornește un conflict de proporții epice, iar jucătorul face primii pași înspre salvarea lumii căreia îi aparține.

În urma luptei cu dragonii din prima parte a jocului, se întâmplă lucruri neașteptate. Lumea jucătorului este salvată, dar dragonii nu sunt definitiv înfrânți, motiv pentru care mai mulți semeni ai player-ului sunt în Aion 2, prizonieri în Abyss. Distrugerile provocate în lupta finală au inclus și Tower of Eternity, ceea ce înseamnă că aparent nu mai există nicio cale de comunicare între lumi. Dacă în Aion jucătorul avea de ales între The Chosen și The Fallen, în Aion 2, acesta poate alege să facă parte și din The Avengers (dragonii). După ce jucătorul își alege tabăra din care vrea să facă parte, acestuia i se fac cunoscute detaliile din urma luptei anterioare. În cazul îngerilor și demonilor li se prezintă ca scop principal evadarea din ghearele dragonilor, eliminarea acestora și găsirea unei căi de întoarcere în lumea lor. Dacă playerul alege să fie de partea dragonilor, el va avea ca scop găsirea unei căi de comunicare cu lumile îngerilor și demonilor și folosirea prizonierilor pentru atacarea lor și obținerea supremației. Pe parcursul jocului, în urma străbaterii tărâmului Abyss și uciderii diferitelor creaturi existente acolo, jucătorul obține anumite indicii pentru a găsi poarta de comunicare. De asemenea aproape de sfârșitul unor lupte importante în care jucătorul este aproape de a fi ucis, i se vor face propuneri atrăgătoare pentru a trece de cealaltă parte (a celui care este aproape să-l înfrângă) și a continua jocul urmărind scopul inamicului. The Chosen și The Fallen rămân dușmani și în această continuare a jocului, motiv pentru care indiferent ce tabără ai alege, tot 2 dușmani ai.

Caracterele vor fi chiar mai bine conturate decât la prima parte a jocului, iar luptele mult mai intrigante. Grafica va fi și ea îmbunătățită și la fel și coloana sonoră. Acum să vedem ce-o să iasă!

Jocul este oferit în România de TNTGames.

Articol scris pentru SuperBlog2009, proba 40.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s