O mie de dorințe și tot atâtea împliniri

Zilele trecute, stând la un ceai cu Larisa, am început să discutăm despre luna ce stă să înceapă. Evident, a venit vorba de seara magică, cea de Revelion. Cam devreme, știu, dar din lipsă de subiecte, am dezvoltat ideea.

– Trebuie să stabilim cât mai repede unde facem petrecerea. Ai vorbit cu Alice?

– Nu încă.  Oricum, cred că o să fie la ea, că și-așa nu am mai avut un party la ea de mult timp.

– Mda. Asta așa este.

– Divo, tu ți-ai ales ținuta?

– Încă nu. Am destul timp. Bani să fie!

– Pe mine mă preocupă altceva.

– Ce mă?

– Promiți să nu râzi?

– Nu… dar tu zi!

– Hai măăăăă.

– Bine, promit.

– Mă gândesc la seara aia.. de Revelion. Ce dorință să-mi pun?

– Doamne ferește! Asta se numește lipsă de ocupație. Nu știi că oricum nu se împlinesc? Eu cel puțin n-am avut onoarea până acum.

– De ce ești rea?

– Nu sunt rea. Spun realitatea. Mai bine…

– Mai bine ce?

– Am eu o soluție mai bună. Și-ți împlinesc până la 1000 de dorințe, nu una!

– Cum așa?

– Știi sloganul de la Quelle, magazinul online?

– „O mie de dorințe doar cu Quelle” ?

– Exact. Ce-ți sugerează ție?

– Că pot să-mi doresc aproape orice…. și o să găsesc la ei?

– Că poți să-ți dorești orice și nu numai că o să găsești la ei, dar găsești la niște prețuri mirifice.

– Și cam ce pot să-mi doresc?

– Păi… de la decorațiuni pentru grădină, la jucării pentru animale, încălțăminte și bineînțeles… HAINE!!!

                

 

                                    

– Hmmm… acum mă gândesc dacă-mi ajung 1000 de dorințe.

– Hai măăăă.. nu te întinde!

– Glumeam mă! normal că-mi ajung! Îmi mai și rămân.

– Deci… concluzie?

– Renunț la vrăjeala cu dorința de Revelion. Quelle rulz!

– Corect! Hai să o sunăm pe Alice să vedem… și ea tot la dorințe se gândește?

 

Articol scris pentru SuperBlog2009, proba 37.

Leave a Reply

