Toyota, mai aproape de tine!

„Are ma-ma o ma-șină fru-mu-șică foooooc!”

Ce frumos sună! Oare când o să ajung să fredonez și eu refrenul acesta? Probabil la bătrânețe. Sunt mult prea pretențioasă pentru secolul ăsta. Vreau să fie și frumoasă și bună și ieftină, că deehh bugetul e în comă. În fine.. hai să mai deschid și eu laptopul că s-a pus praful de un deget de când n-am mai avut timp de el. Dumnezeu știe câte e-mail-uri s-au înghesuit în căsuța poștală.  25, nu-s chiar așa multe. Ia să vedem cine m-a căutat. Vreun răspuns de la vreo firmă la care am trimis CVu-l? Da’ de unde! Numai mesaje de promovare. Hmmm.. că tot mă gândeam la mașină… Toyota Yaris… frumoasă mașinuță. Păcat că n-aș avea bani nici de versiunea standard, darămite cu alte dotări opționale. Deci rămân tot la întrebarea mea: bună sau ieftină?

„Acum nu mai este nevoie de o astfel de alegere. Toyota vă oferă prin Programul Toyota Optimo super mașini la super prețuri!”

Eeeei na’ ! Ce oferă?

„În limita stocului disponibil, puteți opta pentru una din cele trei modele super dotate la preț Optimo:

  • Noul Yaris 1.0 L VVT-i – 5 uși Optimo:

Oglinzi exterioare reglabile electric, jante 14″, aer condiționat cu reglare manuală, radio CD & MP3 cu 4 boxe, computer de bord, geamuri portiere față acționate electric, airbag-uri frontale șofer + pasager, direcție asistată electric , ABS & EBD & BA, închidere centralizată cu telecomandă și multe alte dotări pentru doar 9.999 euro (TVA inclus).

  • Noul Yaris 1.33 L Dual VVT-i – 5 uși Terra:

Oglinzi exterioare reglabile electric, jante 15″, aer condiționat cu reglare manuală, radio CD & MP3 cu 4 boxe, computer de bord, geamuri portiere față acționate electric, airbag-uri frontale șofer + pasager, airbag-uri laterale față, direcție asistată electric , ABS & EBD & BA, închidere centralizată cu telecomandă și multe alte dotări pentru doar 10.999 euro (TVA inclus).

  • Noul Auris 1.33 L Dual VVT-i – 5 uși Terra:

Oglinzi exterioare reglabile electric si incălzite, jante 15″, aer condiționat cu reglare manuală, radio CD & MP3 cu 4 boxe, computer de bord, indicatoare tip OPTITRON, geamuri portiere față acționate electric, airbag-uri frontale șofer + pasager, airbag-uri laterale față, direcție asistată electric , ABS & EBD & BA, închidere centralizată cu telecomandă și multe alte dotări pentru doar 12.689 euro (TVA inclus).”

Foarte tare! Îmi place Auris, dar Yaris ar fi exact ce îmi doream, mic, economicos și frumos. O să păstrez mail-ul acesta, poate pică norocul pe mine și fac rost de bani. Între timp, o să mă duc și în show-room să mă conving.

Până atunci… să mai exersez  refrenul ăla… ca să mă obișnuiesc!

Articol scris pentru SuperBlog2009, proba 31.

Leave a Reply

