Pentru Transformers!

Iar întârzii… iar risc să pierd avionul. N-o să mă obișnuiesc prea curând cu ședințele astea ale cineaștilor. Încă nu știu de ce trebuie să zbor la Hollywood, dar o să am destul timp să mă informez în avion, o să aibă Robert grijă de asta. Nu prea mă încântă pe mine ideea să mă tot plimb pe deasupra oceanului, dar mă consolez cu gândul că după ședință o să am timp de o ședință de shopping.

***

– Credeam că nu mai ajungi. Ai întrecut orice măsură de data asta.

– Da Robert, știu, dar pe lângă faptul că am plecat târziu de la apartament, am prins un trafic infernal.

– Sper că ai avut totuși timp să te documentezi, să studiezi și să-ți formezi o opinie pentru ședință și vot.

– Bineînțeles, dar aș vrea să-mi faci tu o recapitulare înainte.

– N-ai făcut nimic, așa-i?

– Îmi faci recapitularea aia sau îți renegociem salariul?

– Ai fost invitată la Hollywood împreună cu alți cineaști pentru a stabili dacă se va realiza și o a treia parte a filmului Transformers. Fiecare dintre cineaștii invitați va vota pentru sau împotrivă, prezentând împreună cu votul și un motiv întemeiat.

– Deci… iar discurs?

– Cam așa ceva.

– Am înțeles. Notează!

„În urma vizionării celor două celor două părți deja lansate și studierii conținutului fiecăreia, sunt de părere că..”

– Adică a fost glumă când ai zis că nu știi de ce mergem acolo. De fapt ți-ai făcut temele.

– Nu, chiar nu mai știam, dar ca orice cineast care se respectă, cunosc destul de bine filmele cât să pot forma o părere pertinentă. Să continuăm.Unde rămăsesem? Aaa, da, sunt de părere că.

„…sunt de părere că Transformers 3 ar trebui produs cât mai curând posibil. De ce? În primul rând pentru că am întâlnit pe diferite site-uri cereri din partea fanilor, ceea ce ne asigură că acest film ar fi foarte bine primit. În al doilea rând,  pentru că încasările au crescut promițător de la prima la cea de-a doua parte și evident vor crește și mai mult la cea de-a treia. În al treilea rând, noul sequel  ar putea veni cu ceva nou, care să atragă noi spectatori. Când spun ceva nou, mă gândesc la o poveste și mai pregnantă, care să fie completată de efectele speciale, nu invers. Și nu în ultimul rând, Tramsformers 3 cred că ar avea succes pentru că și-a format propriile vedete ce cu siguranță au cucerit publicul.”

– Gata. Am notat.

– Perfect. Restl zborului vreau să mă odihnesc… noaptea trecută a fost un coșmar.

– De ce? Ai avut emoții pentru călătorie?

– Da, cum să nu! Am vizionat 4 filme de groază. Deci dacă nu vrei să îngroși rândurile șomerilor, te sfătuiesc să faci liniște! Șșșș!

Articol scris pentru SuperBlog2009, proba 28.

Leave a Reply

