Tara, fată!!!

tara_fashion

– Fattttăăă.. când mergem fată la cumpărături? N-am mai mers de mult.

– Da fatttăă.. chiar că n-am mai mers de mult. Cum de am rezistat noi 3 zile fără o rochiță, o fustiță, o bluziță nouă?

– Nu știu fată. Ia-ți poșeta și cheile de la „gipan” și haide!

– Unde să plecăm fatttăăă pe viscolul ăsta? Tu nu vezi ce e afară?

– Lasă fată că d-aia ai mașină d-asta mare.

– Păi da fată, dar nu știu s-o conduc decât pe soare.

– Ce??? Fată, tu chiar ai fost pe soare? Ce tare ești fattttttă!

– Nu fată, pe soare adică pe vreme cu soare afară.

– Aaaa.. păi zi fată așa. Și ce facem? Că nu mai pot să stau fără haine noi, râde lumea de mine.

– Lasă fată că am eu o idee. Mi-a zis cineva de un d-ăsta pe net, un magazin pe net, d-ăsta, cum îi zice?

– Online fattăă!  Ce incultă ești!

– Așa fată, online. Și mi-a zis să încerc și eu.

– Și? Ai încercat?

– Da, am încercat. Și mi-a plăcut.

– Fată, ce nebună ești! Ia zi, ce ți-a plăcut? De ce să-mi cumpăr eu bluzițe, rochițe, fustițe de la magazinul ăsta.. cum ziceai că-i zice?

Tara Fashion îi zice.  Păi fată, în primul rând nu mai trebuie să ieși din casă pe o vreme ca asta și să pierzi timpul în trafic până ajungi la mall.

– Da fată, ai dreptate. Da’ ce să fac cu timpul dacă nu-l pierd?

– Lasă fată că găsești tu ce să faci cu el. Așa… uită-te și tu aici câte haine! Poți să-ți alegi  ce vrei, rochițe, bluzițe, fustițe, cizmulițe, săndăluțe, pantalonași,poșetuțe, cureluțe și bijuterii.

– Fată, ce de lucruri!

– Da, și sunt de calitate, a luat prietena asta a mea care mi-a recomandat să cumpăr de aici o bluză, mi-au picat ochii când am văzut-o.

– Și tu ce ți-ai luat?

– O poșetă, ce puteam să-mi iau. Uită-te și tu la ea ce frumoasă e și spațioasă! Și pe lâng faptul că ai de unde să alegi, în caz că ai rămas fără idei, găsești la ei ținute complete, deja făcute. Sau dacă nu știi ce se poartă și e nou pe piață găsești la ei produse noi.

– Foarte tare fată! M-ai convins! Dă-mi laptopul să-mi caut hăinuțe.

– Vezi că poți să selectezi acolo dacă vrei numai produse de o anumită culoare. Și sunt și ieftine.

– Da fată, am înțeles. Dar dacă după ce se termină viscolul ăsta vreau să merg la shopping? Știi că mă plictisesc la calculator.

– Aaa, păi stai liniștită că Tara s-a gândit și la asta. Au magazin în noul Mall, AFI Cotroceni.

– Ce tare fată! Hai vino, aici să mă ajuți să mă hotărăsc.

Articol scris pentru SuperBlog2009, proba 23.

Leave a Reply

