ASUS, fa fredo!

– Doamnelor şi domnilor,sunaţi acum! Aveţi 5 minute la dispoziţie să formați numărul și să ne apelați. Dacă veți da răspunsul corect, veți putea câștiga premiul garantat! Nu ratați ocazia!

5 minute mai târziu…

– Nu sună nimeni? Haideți dragii mei, sunați acum, nu puteți rata așa ceva! Trebuie doar să apelați și să oferiți răspunsul corect. Are 4 litere,începe cu A și se termină cu S.  Timpul a expirat! Să luăm un telefon în direct! Alo! Alo!

– Alo! Bună ziua!

– Bună ziua domnule dragă! Răspunsul vă rog.

– Răspunsul… ce răspuns?

– Cuvântul ce începe cu A și se termină cu S.

–  Aaa… păi e simplu.

– Spuneți.

– AS.

– AS ?

– Da.

– Nuuuuuuuu! Nu este vorba de AS! Dragi telespectatori, are 4 litere! 4 litere!! Este adevărat că acest cuvânt este un AS în domeniul său, dar nu acesta este cuvântul! Să mai încercăm, vă mai las un timp de gândire de 3 minute. și vă dau și un indiciu: laptop. Este foarte ușor dragii mei, 4 litere, laptop….

bla bla bla… încă 5 minute…

– Iată că ne-am  luat cu vorba și am depășit timpul, v-am acordat mai mult de 3 minute. Luăm încă un telefon!! Alo!! Cine este acolo! Spuneți-mi răspunsul, laptop, 4 litere!!

– Răspunsul este note.

– Note?? De ce note doamnă? De ce??

– Păi de la notebook, prescurtare de 4 litere.

– Nuuuuu! Nu este nici note. Nu se poate așa ceva!!!  Am zis că începe cu A și se termină cu S!!! Vă mai dau un indiciu: face bine vara! Haideți, vă mai dau 5 minute de gândire…

bla..bla.. bla… alte 5 minute scurse…

– Alo! Spuneți răspunsul vă rog!

– Rece. Răspunsul este rece.

– Nu pot să cred! Rece începe cu A și se termină cu S??? Este rece obiectul, foarte rece, nu se încălzește niciodată, dar nu este acesta răspunsul. Timpul a expirat, nu mai am ce să fac pentru dumneavoastră, am încercat să vă ajut, dar …. asta este, premiul se reportează pentru mâine. Dacă vreți să aflați ce e AS în a face rece, intrați pe site-ul pcgarage. Pe mâine!

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

– Ia să intru eu pe site-ul ăla să văd pentru ce s-a tot crizat individa asta pe ecran…  Ahhaa.. ASUS, deci asta era! „Asus K50IJ-SX004 cu un design termal special numit IceCool, ce ține căldura departe de palm rest si de tastatură, notebook-ul K50 rămâne rece chiar și după ore lungi de utilizare intensivă.” D-aia  nu mă prindeam eu… pentru că nu credeam că există așa ceva.  În fine…asta este, și astăzi am ratat premiul. Mă duc să-mi schimb bandajele că mă ustură rău arsurile astea! Ce să-i faci.. unde nu-i cap să gândească la rece… vai de degetele ținute pe tastatură fierbinte!

Articol scris pentru SuperBlog2009, proba 22.

Leave a Reply

