Toyota to-family

– Tati, tati, tati, ajută-mă te rog!

– Spune draga mea.

– Am de făcut o temă pentru mâine .

– Despre ce?

– Am de scris despre un lucru ce l-ar face fericit pe unul din părinți, sub formă de interviu. Și având în vedere faptul că mami este lipită de TV, uitându-se la telenovele, tu ești unica variantă.

– Hmmm.. ce mă face fericit? Păi sunt mai multe lucruri.

– Gândește-te la unul și hai să începem.

– Bine.

– E foarte simplu. 1) Care este lucrul pe care ți l-ai dori, dar pe care momentan nu-l poți avea momentan?

                                     2) De ce?

                                     3) Ce faci în sensul ăsta?

– Da, pare simplu. Păi măi tati, la prima întrebare știi singură răspunsul. Îmi doresc o mașină pentru noi toți. O mașină sigură, spațioasă, confortabilă, fiabilă și nu în ultimul rând, frumoasă.

– Am notat.

– La 2… ce pot să-ți spun? M-am săturat ca de fiecare dată când  vrem și noi să plecăm într-o vacanță, să fim nevoiți să renunțăm ori la umbrela de plajă, ori la vreunul din jocurile fratelui tău, ori la undițele mele, pentru că nu avem unde să le înghesuim. Să ne simțim bine și să nu venim acasă mai obosiți decât eram când am plecat. Și de ce nu, să mă mândresc cu mașinuța mea în fața colegilor la serviciu.

– Și ce faci pentru asta?

– Ce să fac… economisesc și mă interesez de oferte.

– Gata, ai scăpat. Dar cred că este rândul meu să te ajut.

– Da? Cum?

– Păi… de fapt, n-am de făcut nicio temă. Voiam să aflu ce-ți dorești, pentru că am găsit pe net ceva care se potrivește de minune cu ceea ce cereai tu mai devrreme.

– Ia să văd.

– Toyota, perfectă pentru orice părinte, orice copil și orice bagaj.

– Hmmm… Toyota Verso. Și arată și interesant.

– Stai că nu e singura.

– „Corolla – valoare, atractivitate și performanțe superioare – cu o manevrabilitate superioară și cel mai înalt nivel de confort și calitate”. Sună bine pentru familia noastră.

– Și mai am una.

– „Avensis iși înțelege șoferul cu adevărat, oferind o incredibilă experiență la volan. Atletic. Autentic. Sigur pe sine. Linii armonioase, fluide. Aerodinamica sporită, precizie și eficacitate. ”

Ai dreptate, toate se potrivesc familiei. Oricărei familii, nu numai nouă. Dar tot rămân cu o dilemă…

– Da??? Care?

– Pe care din ele s-o alegem?

 

Articol scris pentru SuperBlog2009, proba 21.

Leave a Reply

