Cu prietenii la plimbare

Iubesc iarna, o ador! Dar cu toate acestea, în momentul de față aș vrea să fiu pe plajă, sub soarele torid, acompaniată de sunetul valurilor și zumzetul prietenilor. Cu 4 laptopuri în dotare am putea evita somnul și plictiseala. Dar de unde net pentru toți? Mare dilemă, mare problemă. Păi cum de unde?

Cu ajutorul routerului portabil wireless 3G-6210n cu o baterie încorporată li_ion și un design compact convenabil pentru toţi utilizatorii mobili și o conexiune 3G am rezolvat problema. Astfel noi fetele am putea să uploadăm imediat pozele pe hi5, facebook și etc iar băieții ar putea să fie la curent cu scorurile meciurilor sau ar putea juca în rețea un CS sau mai știu eu ce.

Cred că aceeași soluție s-ar potrivi și cu anotimpul meu preferat, adică iarna (poate că s-ar potrivi chiar mai bine). Într-o cabană, în munți, cu o serie de căni de vin fiert în față, la căldurică; iar afară zăpadă, ger și viscol.

Articol scris (cam fără inspirație, dar asta e…) pentru SuperBlog2009, proba 19.

Leave a Reply

