Quelle web-site

Dacă data trecută am realizat ținuta perfectă numai din produse Quelle, acum o să trec la analiza site-ului de haine.

quelle

La o primă vedere, site-ul este unul bine realizat și închegat. Două bannere similare, animate sunt poziționate unul pe orizontală în partea superioară și unul pe verticală în partea dreaptă. Sub bannerul din partea superioară se găsește secțiunea de „caută” însoțită de sloganul „O mie de dorințe doar cu Quelle”. Meniul este unul generos, înglobând toate secțiunile site-ului, lucru ce dă o mai mare accesibilitate. Pe coloana din dreapta sunt înșiruite diferite linkuri către informații despre companie, servicii și consiliere, precum și posibilitatea de înregistrare pe site, comandare de produse și răsfoire a catalogului virtual. Pe lângă binecunoscutele articole vestimentare regăsim pe pagina de Home imagini cu produsele aflate la ofertă sau articole de Crăciun. Varietatea de produse prezentate este una apreciabilă. În ceea ce privește articolele de îmbrăcăminte, sunt de părere că poți găsi ceva să îți placă indiferent cât de mofturos sau mofturoasă ești. O cămașă, o pereche de pantaloni, o fustă, bluză, rochie de seară sau chiar articolele pentru copii îți iau ochii instantaneu. Produsele de grădină și casă sunt numai bune de înfrumusețat gospodăria iar cele de sport și timp liber contribuie la menținerea sănătății și frumuseții interioare și exterioare. Eu una, sunt foarte încântată de oferta de produse pentru Crăciun. Când vine vorba de sărbătorile de iarnă, sunt un copil mare, casc ochii la orice decorațiune și aș fi în stare să cumpăr orice. Trebuie să mărturisesc că am rămas fermecată de câteva produse printre care perdeaua aceasta de steluțe.

Articol scris pentru SuperBlog2009, proba 18.

3 thoughts on “Quelle web-site

  1. Ce de laude domnule… Si eu care credeam ca vei lua 0 puncte!
    Eu am mentionat in postarea mea ca sunt falimentari, sper sa nu-i supere realitatea de care am tot auzit. 🙂

Leave a Reply

