Jucării pentru copii

O să pomenesc iarăși de NFS. Da, NFS, am eu o problemă cu NFS-ul, adică, doar cu NFS-ul pentru că alte jocuri nu mă pricep să joc și nici nu mă simt atrasă. L-aș juca oriunde, oricând, orice variantă, numai să am o bijuterie care să redea cât mai bine posibil efectele video.  Și când zic bijuterie,nu exagerez cu nimic. Uitați-vă puțin la AsusG60J și Asus M60J, cum arată și mai ales ce oferă și o să vă convingeți.

Modelul ASUS G60J este notebook-ul ideal pentru accesarea unei lumi pline de adrenalină cum este cea a jocurilor PC. Laptopul dezvoltă performanţe 3D deosebite cu ajutorul procesorului* Intel® Core™ i7 şi al plăcii video NVIDIA® GeForce™ GTX 260M cu 1GB VRAM, obţinând scorul incredibil de 11000 de puncte în aplicaţia 3DMark® 2006.

ASUS M60J este proiectat pentru a oferi ore întregi de divertisment. Încorporează un ecran HD cu diagonala de 16 inci, care este pus în valoare de o placă grafică NVIDIA® GeForce® GT 240M cu 1GB DDR3 VRAM. Imaginile redate sunt clare şi au culori vibrante. În privinţa sunetului, difuzoarele Altec Lansing® certificate Dolby® 2 Home Theater oferă o experienţă audio cinematică ce adaugă o notă de realism filmelor, clipurilor video şi jocurilor. Utilizatorii au la dispoziţie o capacitate de până la 1TB pentru stocarea informaţiilor personale şi a fişierelor multimedia.

Pe lângă bătrânul meu calculator pe care jucam NFS MW  și trebuia să aștept câteodată zeci de secunde pentru a lua un viraj (se bloca atunci când ți-era lumea mai dragă), laptopurile pe care le-am descris mai sus par scoase din filme SF, scene din Star trek, nu alta. Poate că o să  sune ciudat, dar mi-ar plăcea să  fac o cursă ilegală și să fentez mașinile de poliție (în joc, desigur), să mă bucur de fiecare victorie cu un ASUS G60J sau M60J în brațe, pe pontonul unui vas de croazieră. Întinsă pe un șezlong, îmbinând frumusețea oceanului și a amurgului roșiatic cu mirajul lumii virtuale. Ce poate fi mai extravagant? Poate doar o sesiune de gaming stând turcește în fața cazinoului din Monte Carlo, pe marginea circuitului de Formula 1.

Vise…   Dar cine știe, poate că la un moment dat… o să mă văd într-una din situațiile astea. Mă întreb la a câta versiune o să ajungă NFS-ul până atunci? :))

3 thoughts on “Jucării pentru copii

Leave a Reply

