Redescoperă Toyota

O desfătare de imagini, un meniu bine organizat şi foarte foarte multe informaţii. Cam aşa aş putea descrie site-ul Toyota România. Nu-mi este tocmai un site necunoscut, pentru că deseori îmi place să “casc gura” la maşini frumoase.

toyota

Apreciez faptul că în meniul din parte inferioară a paginii sunt prezentate elemente foarte importante, linkuri care te duc direct la aspectele esenţiale ale produselor Toyota şi nu eşti nevoit să cauţi prea mult. Sunt foarte încântată de ceea ce oferă site-ul şi mi se pare unul dintre cele mai complexe. Este destul de greu să-l analizez şi să-i găsesc lipsuri, dar cu toate acestea  cred că aş putea numi câteva lucruri pe care mi-ar plăcea să le găsesc. Primul lucru la care mă gândesc este să găsesc la fiecare model de maşină, pe lângă fotografii, animaţia tridimensională şi filmuleţele folosite în reclame, diferite clipuri video care să prezinte elementele de bază, speciale, care fac respectiva maşină specială (da, recunosc am o problemă cu clipurile, aş putea spune că sunt “videoholică”).

Un al doilea lucru important pe care eu nu l-am găsit pe site (sper că nu l-am omis), dar care cred că ar fi foarte util este cartea tehnică downloadabilă. Mă gândesc aici la persoanele care au un model Toyota  şi vor să-l cunoască mai bine, să aibă habar ce să-i facă dacă vreodată se întâmplă ceva şi nu pot ajunge la service.

În rest chiar nu am alte dorinţe. Este un site făcut de nişte profesionişti pentru alţi profesionişti.

Articol scris pentru SuperBlog2009 proba 12.

5 thoughts on “Redescoperă Toyota

  1. Recunosc ca o carte tehnica downloadabila este chiar utila chiar daca nu ai neaparat nevoie de una. Nu se stie niciodata…
    Ai folosit niste cuvinte adecvate tipului de articol, felicitari!

  2. “Este un site făcut de nişte profesionişti pentru alţi profesionişti.”

    Foarte adevarat! Foarte bun articolul!
    Scurt si la obiect.

    Felicitari!

Leave a Reply

