Prietene, ia-ţi AMD!

Articol scris pentru SuperBlog2009 , proba 9.

Ok. O să încep prin a spune că îmi moare calculatorul. Placa video e de vină. Iar pentru postul acesta o să fac un exerciţiu de imaginaţie, ca şi cum aş vorbi cu prietenul care are nevoie de calculator. Ca un expert în calculatoare mi-aş recomanda mie însămi ceva bun şi ieftin că dehhh.. viaţa de studentă e grea. Şi uite aşa… navigând printre site-uri din domeniu, am dat peste un sistem care promite multe, anume IT MYRIA X GAME V4 . Puţin cam sceptică la început, pentru că n-am avut până acum calculator cu procesor AMD, m-am lăsat convinsă de cealaltă mine să încep să testez piaţa. Am rămas relativ şocată când am văzut ce oferă, la un preţ acceptabil pentru buzunarele şi cardurile mele aproape goale.Sistem-IT-MYRIA-X-GAME-V4

  • AMD Athlon II X2 240 2,8 GHz 45 nm
  • memorie 2×2 GB DDR2-800
  • HDD 500 GB cache 16 MB S-ATAII
  • DVD-RW
  • video ATI HD3450 1GB DDR2 PCI-E DUAL
  • Toate astea la doar 1400 de lei! Ce-ţi mai poţi dori?  Hai, ia-l!

    Îmi zicea prietena mea cea mai bună, adică cealaltă eu. E interesant, trebuie să recunosc. Mă încântă ideea că poate rula fără probleme jocuri pretenţioase. Deci… deşi lista rămâne deschisă pentru câteva zile, e o variantă la care mă gândesc serios.

    One thought on “Prietene, ia-ţi AMD!

    1. Trebuie sa recunosc ca m-ai convins de raportul pret-calitate excelent pe care-l ofera acest PC.
      Un articol care merita citit. Bravo si mult succes in continuare!

    Leave a Reply

    