Mobilul

Deşi în ultima vreme nu prea mai am tangenţe cu TVul, într-una din seri, butonând telecomanda am descoperit ceva ce mi-a stârnit interesul. Este vorba despre Mobilul, noua emisiune a lui Virgil Ianţu. Bineînţeles, tot un concurs, că asta se pare că ştie să facă mai bine. Mi-a atras atenţia pentru că am văzut un tip şi o tipă, alergând ca nebunii prin Bucureşti. Curioasă din fire, am lăsat telecomanda de-o parte şi am rămas pe Prima, ca să mă lămuresc ce-au făcut săracii de curg apele pe ei ca la saună.

Ideea este că trebuie să găsească o valiză cu bani, care este ascunsă undeva în Bucureşti. Locul respectiv îl pot descoperi dacă ştiu răspunsul la o ghicitoare care le este oferită în 4 părţi. Desigur că n-au cum să se prindă încă de la prima parte care este locaţia, pentru că s-ar termina emisiunea prea repede. Aşa că nu le rămâne decât să alerge 3 ore de colo până colo prin oraş, să găsească indiciile şi să completeze ghicitoarea.  Ceea ce mi se pare atractiv este faptul că poţi afla lucruri chiar interesante despre Bucureşti, pentru că în fiecare loc în care se duc li se spune ceva nou din istoria oraşului, iar la final pot câştiga banii dacă-şi amintesc acele mici detalii.

Nu ştiu cât de regizată este emisiunea, dar mie îmi place. Mi se pare una dintre puţinele emisiuni ce se difuzează momentan la TV care este total lipsită de prost gust şi influenţă OTV-istă. Ba mai mult, ai ocazia  să înveţi câte ceva despre capitală şi să-ţi testezi capacitatea de a rezolva ghicitori despre ea.

Deocamdată au fost difuzate 2 ediţii. O aştept cu interes pe a 3a. Dacă aveţi curiozitatea, puteţi viziona mai jos prima parte din prima ediţie.

2 thoughts on “Mobilul

  1. Asta ca si altele e inspirata din emisiunile aleea ce se difuzau(nu stiu dace se mai difuzeaza) pe Xn…Oricum foarte tare,mai ma uit si eu cand mai deschid televizorul( asta e rar :)))Acum una offtopic: Nu am vazut nicio categorie in legatura cu BlogRoll pe aici ,asa ca te intreb acum:)) Daca te intereseaza (www.traiminromaniasiastaneocupatottimpul.wordpress.com) lasa-mi un comment la sectiunea BlogRoll& Adverts la mine pe blog. Mersi!

Leave a Reply

