Până când bateria ne va despărţi !

Iată în sfârşit şi articolul cu care particip la prima probă a concursului SuperBlog2009. Articol ce se rezumă la o discuţie interesantă pe care vă las să o descoperiţi şi să o comentaţi :

– Te rog! Te rog eu mult de tot, nu mă lăsa! Nu acum! Am nevoie de tine mai mult ca oricând!

– Îmi pare rău, dar nu mai rezist! Nu mai pot decât 15 minute.

– Ştiu, dar chiar am nevoie să termin proiectul la care lucrez.

– Termină-l mai repede.

– Mai am doar 2 pagini, înţelege-mă şi tu pe mine.

– 14 minute!

– N-am cum să termin în 14 minute 2 pagini A4.

– 13 minute!

– Teeeeee  roooooog!

– Bagă-mă în priză şi tu o să-ţi termini proiectul, iar eu o să-mi reînoiesc puterile.

– Ştii bine că nu port încărcătorul la mine! După ce că ai tu aproape 3kg şi ditamai diagonala, nu pot să car şi încărcătorul cu mine prin tot oraşul şi la facultate. Am plecat de-acasă devreme de dimineaţă şi o să ajung înapoi abia pe seară.

– Asta este! Îl termini diseară când ajungi acasă. 12 minute!

– Offfff Doamne, ce mă fac? Trebuie să-l predau astăzi la ora 16! Şi n-am stick-ul la mine să merg la cineva să-l completez, iar de rescris nici nu se pune vorba, am muncit 2 săptămâni pentru astea 54 de pagini. Cât mi-aş dori să am un laptop a cărui baterie să dureze de dimineaţa până seara! Să am 12 ore în care să pot  lucra liniştită, fără stres şi alte griji.

– Şi ce ai face dacă ai avea un asemenea laptop?

– L-aş lua cu mine peste tot şi aş profita de fiecare minut. La facultate l-aş folosi pentru luat notiţe, fără să mă preocupe faptul că după doar un curs de 2 ore n-o să mai am pe ce să scriu. Astfel aş reduce numărul foilor, caietelor şi pixurilor din geantă, aş avea mai mult spaţiu pentru lucrurile mele şi cu siguranţă m-aş bucura de ordine în cursuri şi teme. Cu un simplu “search” aş găsi imediat ceea ce vreau, fără să pierd timpul căutând. În pauzele dintre cursuri aş putea să mă relaxez jucând unul din jocurile preferate, ascultând muzica dorită la o calitate mult mai bună decât la telefon sau mp3 player sau chiar privind un film atunci când profesorul nu poate ajunge la curs. Aş putea să plec o zi la munte sau la mare cu prietenii, fără să caut în disperare o priză şi aş face câte poze aş dori, fără să mă gândesc că o să se umple cardul şi nu am pe ce să le descarc. Şi bineînţeles că atunci când curentul electric se întrerupe în urma unei furtuni puternice sau din cauza zăpezii abundente, nu m-ar afecta prea tare. Practic, aş obţine o libertate deosebit de importantă şi o independenţă faţă de priză.

– Nu mă aşteptam la atâtea răspunsuri. Abia acum realizez cât de importantă este autonomia noastră pentru voi oamenii. Şi pentru că te văd foarte motivată, o să-ţi prezint laptopul ce se potriveşte cel mai bine descrierii pe care mi-ai făcut-o.

– Având în vedere că oricum n-o să reuşesc să-mi termin proiectul, te ascult. Există aşa ceva?

– În ultimele 5 minute ale bateriei mele o să-ţi vorbesc despre Asus UL30.

– Spune.

– Beneficiind de noul procesor Intel® Core™2 Duo SU7300 şi de tehnologia ASUS Turbo33, noile portabile dezvoltă forţa necesară rulării unor aplicaţii din ce în ce mai solicitante. Placa video dedicată NVIDIA® GeForce® G 210M oferă imagini de o fidelitate deosebită în rularea jocurilor sau în redarea de videoclipuri sau filme. Laptopurile ASUS UnLimited furnizează toate aceste performanţe pe parcursul a 12 ore* de lucru pe baterie, mulţumită facilităţii exclusiviste ASUS GraphiX Boost, care permite utilizatorilor să optimizeze consumul energetic prin posibilitatea de a selecta soluţia video folosită, dintre una dedicată şi una integrată. Inovaţiile tehnologice sunt încapsulate într-un design deosebit; profilul carcasei măsoară doar 1 inci, iar suprafaţa exterioară este îmbrăcată în aluminiu polizat.

– Wow! Genial!

– Stai că n-am terminat. Seria ASUS UnLimited este echipată cu o tastatură ergonomică şi iluminată şi un keypad numeric.

– Aaa… înseamnă că este la fel de mare ca tine şi foarte scump. M-ai amăgit degeaba.

– Nuuuuuu, nu e mare deloc, are o diagonală de doar 13.3 inci, iar primul model disponibil deja pe piaţa din România este ASUS UL30A la un preţ recomandat de 3400 RON (TVA inclus).

– Interesant. Ajută-mă să caut pe net, vreau să văd cum arată.

– Nu mai am timp. 1 minut !!! Până mă închid, uită-te la pozele astea. Vorbim acasă, după ce mă bagi în priză. Pa-pa!

– Asta dacă nu mă duc să-mi cumpăr alt laptop până diseară…

8 thoughts on “Până când bateria ne va despărţi !

Leave a Reply

