Final destination 4

Dacă de-a lungul timpului v-am împărtăşit din muzica pe care o prefer (şi o să o mai fac), m-am gândit că n-ar strica să vă fac cunoscute şi filmele pe care le plac sau le vizionez.

Cred că aş putea începe prin a menţiona că-mi plac în mod special filmele de dragoste şi dramele, dar nu refuz nicio invitaţie la alt gen. Vreau ca după ce vizionez un film, să rămân cu ceva nou, o idee, un gând, un citat, un sentiment. Poate din cauza asta aleg o comedie doar când mă plictisesc îngrozitor sau am chef de râs cu prietenii.

De curând am trăit şi experienţa 3D şi nu mă declar fan. E adevărat, e o senzaţie diferită să vezi tridimensional, e incitant, dar parcă nu te mai uiţi la un film. Cel puţin asta e părerea mea. Am avut acelaşi sentiment ca atunci când au început să apară desenele animate tridimensionale în care mi se părea că totul e făcut din plastic, exagerat de artificial. Este ciudat, pentru că deşi îmi plac efectele speciale, chestia asta cu 3D-ul nu m-a încântat. Poate nu merge din prima… poate trebuie să mă obişnuiesc. 😛

Şi pentru că tot eram la capitolul 3D, am să încerc să spun câteva cuvinte despre filmul văzut : Final destination 4.  Hmmm… mă aşteptam la mai mult. Am văzut şi părţile anterioare şi sincer, speram că vor veni cu ceva nou de data asta. Se pare că n-au fost în stare să-l îmbogăţească decât cu efectul ăsta 3D şi o scenă de sex (nu-mi amintesc să fi fost vreuna în precedentele episoade). N-am de gând să povestesc modul în care moare fiecare personaj, pentru că mă gândesc că poate sunt persoane care au de gând să vadă filmul în curând şi nu vreau să le stric plăcerea de a descoperi singuri. Spun doar că mi s-a părut că s-au dus prea repede, au fost săgetate la foc automat. Or fi avut limită de timp? Altă explicaţie nu găsesc pentru durata extrem de redusă a filmului.

Nu pot spune că nu mi-a plăcut nimic din el şi că am regretat că am dat banii pe bilet, dar am plecat relativ dezamăgită din sala de cinema. Mi-au plăcut bulele de apă din piscină… şi picăturile de sânge… 😀      În concluzie, sfatul meu este să vă duceţi să vedeţi filmul, dar cu aşteptări mici, ca să fiţi impresionaţi. Dacă vă duceţi cu aşteptări mari… riscaţi să fiţi cel puţin la fel de dezamăgiţi ca mine.

P.S. Final destination 1 şi 2 rămân cele mai bune! 😛

6 thoughts on “Final destination 4

    • :)) Da, anterioarele au fost chiar reuşite, mai ales 1 şi 2.
      Sper ca acesta să nu-ţi creeze alte fobii. 😛

  1. 🙂 Mie mi-era frica oricum de camione. Filmul in sine mi-a confirmat doar ceea ce s-ar putea intampla in preajma lui si mi-a intarit si mai mult ideea de a ma feri de ele. 😛
    4 nici mie nu mi-a placut. Nu l-am vazut 3d dar mi-am dat seama ca e sarac fata de cele anterioare. Probabil ca s-au chinuit mult cu 3d-ul saraciei de a iesit asa prost.

  2. Pingback: Final destination 5 | Viața în culori

Leave a Reply

