Luuuuumeeeeeeeee, candidez!!!

Ştiu, o să vi se pară că aspir prea sus, că poate nu merit să particip la un concurs în ceea ce priveşte bloggingul (pentru că am relativ puţine posturi) , dar cu toate acestea, o să o fac. Pentru că tot e în trend în sezonul ăsta să-ţi anunţi candidatura, o  fac şi eu : “luuuuuuummeeeeeee, Candidez la SuperBlog2009!!!! “.

În ultima vreme am început să fac o pasiune din a participa la concursuri, chiar a început să-mi placă. :))  Anul trecut,la un concurs şi am câştigat mâncare pentru pisicul meu, iar momentan aştept un colet cu dulciuri obţinute tot în urma unei participări la un concurs. Deci… se pare că avansez, puţin câte puţin. Sper ca şi această participare să fie un pas înainte!

De asemenea, sper să-mi ţineţi pumnii şi să mă ajutaţi când o să am nevoie!

2 thoughts on “Luuuuumeeeeeeeee, candidez!!!

  1. Alooo, alooo cum adica “poate nu merit să particip la un concurs în ceea ce priveşte bloggingul (pentru că am relativ puţine posturi)”? Daca e concurs si te pasioneaza de ce nu?
    Bafta!

Leave a Reply

