Încă una

Mda… s-a terminat şi vacanţa asta.   (Pffffff.. ce frază urâtă) 

De fapt, s-a terminat şi prima lună de toamnă (slavă Domnului, urăsc toamna). Septembrie a trecut ca vântul, aproape că nu l-am simţit. Mă îngrijorează viteza cu care trec pe lângă fiecare lună (sau ea trece pe lângă mine, nici nu-mi mai dau seama). Mă îngrozeşte gândul că poate la un moment dat o să ajung să nu reţin nimic din ultimele 30/31 de zile, să nu am amintiri sau repere pentru viitor. Mă rog… poate e de vină “astenia de toamnă” pentru ideile astea 😀

Cert este că am redescoperit o melodie pe care o ascultam neîncetat acum vreo 2-3 ani, pe care o ador şi-acum şi care se potriveşte perfect cu starea actuală.

Enjoy it!

6 thoughts on “Încă una

    • Am ajuns din întâmplare pe blogul tău şi m-au atras titlurile, iar mai apoi conţinuturile. 😛
      Mă bucur că-ţi place. Te mai aştept!

Leave a Reply

