Eeeeeeeh… aşa mai merge ! :D

După cum spuneam în postul trecut, am urmărit finala de la US Open (m-am culcat la 4 fara 20, d-aia m-am trezit buimacă azi :D). Ţin să precizez încă de la început că am fost plăcut surprinsă atât de frumuseţea jocului, cât mai ales de rezultat. Îi acordam şanse lui del Potro, dar undeva sub 50%. După cel de-al doilea set eram fifty-fifty. După cel de-al treilea… mă pregăteam să mă culc :)) aveam deja 36 de ore în care nu dormisem decât 7… deci vă imaginaţi cum eram. Mă rog.. nu m-am culcat, am avut răbdare şi pentru setul 4, set după care eram şocată. Nu ştiu dacă am văzut recent vreun meci în care Federer să fi pierdut 2 tie-breakuri în acelaşi meci. Chestia asta mi-a dat serios de gândit şi să înclin balanţa către del Potro. Jocul acestuia, din setul decisiv mi-a confirmat aşteptările :  echilibrat, calm dar în acelaşi timp foarte motivat, precis şi mai ales foarte puternic, în FORŢĂ. Îmi fugise cu totul somnul, aşa că am putut să mă bucur 100%  fiecare punct. De partea cealaltă a fileului, Federer era din ce în ce mai nervos, parcă nu putea să accepte că adversarul lui chiar joacă foarte bine şi reuşeşte să-l surclaseze. Se pare că până şi roboţelul elveţian are scurtcircuite din când în când :P.

                   Ce să mai spun…. Juan Martin del Potro nu e tocmai un jucător după care mă dau în vânt, dar trebuie să-i recunosc meritele pentru titlul câştigat şi într-un fel chiar mă bucur pentru el. Primul lui titlu de Grand Slam, bravo lui! Apropo, cred că fierbe Andy Murray :)) :)) :))  Dintre primii 6 clasaţi (inclusiv Roddick) a rămas singurul fără un succes într-un turneu mare. Poate aşa o să înveţe să se gândească de 2 ori înainte să deschidă gura şi să se laude singur, cum că ar fi cel mai tare, adevăratul număr 1 mondial, că diferenţa de puncte dintre el şi Roger se rezolvă în doar câteva turnee şi etc. >:)

                   Mă mai bucur şi de faptul că Rafa a revenit pe locul 2 şi s-a mai redus şi diferenţa faţă de Federer. Oricum, în momentul de faţă ceea ce contează este să se refacă după ultima accidentare 😦 care din câte am înţeles este o ruptură de muşchi.

CONCLUZIE : Happy day 4 me! 😛

5 thoughts on “Eeeeeeeh… aşa mai merge ! :D

  1. E primul comment pe care-l dau in viata mea pe vreun blog. O fac pentru ca n-am vazut tampenie mai mare. Intreb si eu, ca prostu’… Cum se poate reduce diferenta dintre unu de pe primu loc si unu de pe locu doi, cand ala care e al doilea pierde in semifinala si primul ajunge in finala? Esti nebuna sau doar proasta?

    • Nu sunt nici nebună, nici proastă. Se pare că tu esti prost sau insuficient informat!
      În tenis, clasamentul se stabileşte în funcţie de punctele câştigate de fiecare jucător în ultimele 52 de săptămâni (adică un an, calculat din ziua respectivă). Anul trecut, Federer a câştigat US Openul (însemnând 2000 de puncte) iar Nadal a făcut pierdut în semifinale (luând 900 de puncte). Anul acesta, Nadal şi-a apărat punctele, făcând ca şi anul trecut, semifinală ; Federer în schimb, nu a mai câştigat turneul (adică nu şi-a apărat cele 2000 de puncte) şi a luat doar 1400 de puncte pentru finală.
      Făcând o scădere simplă, de clasa I,
      2000-1400
      rezultă că, Federer a pierdut prin faptul că n-a câştigat finala, 600 de puncte. Adică diferenţa dintre el şi Nadal s-a redus cu 600 de puncte.

      Te cred, e prea complicat de înţeles pentru unii!
      Dar totuşi… înainte să arunci cu insulte în cineva, ai grijă ca insultele alea să nu se întoarcă împotriva ta, ca un bumerang (tu ai spus-o, întrebi şi tu ca prostul)! Informează-te!

  2. Tocmai te lăudasem (pe “Mantzy”) că le ai cu tenisu’, pînă nu’ş ce dreac m-a apucat să citesc tot. Fetiţo, dacă tu zici că Federer, omul care a reuşit să readucă tenisul la nivel de artă din ciomăgeala care devenise prin plecarea lui Pete, e “roboţel”, retractez. Ejti proastă. Şi precis că loveşti şi reverul cu două mîini. 😦

    • Dacă nu te-ai prins, când l-am numit roboţel, am făcut aluzie la cei care-l consideră “ceas elveţian” sau “maşinărie de tenis”. Probabil că este cel mai bun din istoria tenisului până în momentul de faţă, dar clişeele astea chiar fac oamenii să-l vadă ca pe un roboţel, când el cu siguranţă are merite importante în evoluţia tenisului. N-a fost intenţia mea să-i reduc meritele prin cuvântul roboţel. Ca dovadă că am şi redat în postul anterior, în care am menţionat de finala cu Djokovic, minunatul punct pe care l-a reuşit în finalul meciului. Nu vreau să-ţi întorc şi ţie jignirea, cum am făcut cu Mantzy pentru că nu-mi stă în caracter să arunc cu jigniri. Am făcut-o o dată şi consider că e mai mult decât suficient.

  3. va luati curaj ca sunteti in spatele monitorului si incepeti sa aruncati cu insulte. ma rog… asta e firea unora. si daca asta ajunge sa va satisfaca…inseamna ca sunteti saraci!

Leave a Reply

