Poveste fără sfârşit… 1st page

Am să vă spun o poveste… pe care am auzit-o, sau am visat-o… am trăit-o sau chiar am inventat-o. Nu cred ca are prea mare importanţă  originea ei. De fapt, nu sunt sigură că ea însăşi are vreun fel de importanţă. Ştiu doar că trebuie s-o eliberez din mintea mea şi-aşa înghesuită şi dezordonată.

“A fost odată ca niciodată…  o fată, frumoasă pe dinăuntru prin ceea ce gândea şi era dispusă să facă pentru oricine ; şi extrem de frumoasă pe dinafară fără a avea nevoie de vreun retuş fizic. Mult prea matură în gândire, nu era deloc o victimă a celor ce se lăsau ghidaţi de „ambalajul” perfect, iar în scurt timp şi-a atras denumirea de “Inabordabila”.Când lua decizia de a se implica într-un proiect, o făcea trup şi suflet, 100% fără regrete faţă de lucrurile la care renunţa voluntar, nu închidea nimănui telefonul în nas şi nu respingea nici măcar un apel (deşi o formulare precum  “Păpuşa, nu vrei să… trec să te iau la o raită prin oraş?” nu-i era tocmai de folos în a se concentra) pentru că-şi spunea “Oricine poate avea ceva important de spus şi cine sunt eu sa refuz acest drept?”.

                        Pentru cei ce ar fi vrut să o cunoască, nu ar fi fost deloc dificil, era nevoie doar să-i respecte munca,deciziile şi principiile câtuşi de puţin, doar atât. Nu avusese niciodată un prieten, adică un iubit (pentru că de prieteni nu ducea deloc lipsă). Nu simţise nevoia. Pur şi simplu îi era bine cu ea însăşi, cu gaşca pe care şi-o formase în timp şi cu munca ei. Nu era vorba că ar fi refuzat să simtă ceva special pentru cineva, că ar fi considerat asta un sacrilegiu, nici de cum, doar că nu descoperise încă pe nimeni care să-i atragă atenţia. Asta până într-o zi…

4 thoughts on “Poveste fără sfârşit… 1st page

    • Sinceră să fiu… nu ştiu un motiv concret pentru pauza aceasta lungă. Iar în ceea ce priveşte natura postului, am spus şi în introducere, pur şi simplu simt nevoia să spun (să scriu, în cazul de faţă) toate chestiile astea, poate aşa reuşesc sa trag şi o concluzie sau îi ajut pe alţii să tragă o concluzie şi pentru mine.
      Da, o să fie o continuare. Every day, another page, until I’ll finish all I have to say 😛

  1. Inceputul ma face sa citesc mai mult… pana acuma am inteles ca e o persoana cu trasaturile mentionate mai sus, m-ai facut curios, vreau sa stiu ce e cu ea 😛

Leave a Reply

