Fără titlu = nu mai pot să tastez de râs :D

Într-o noapte de insomnie si o depresie apărută de niciunde… căutam cu o oarecare disperare ceva care să-mi deseneze un zâmbet pe faţă. N-a fost nevoie de prea multă trudă. După doar câteva căutări pe youtube am găsit un filmuleţ cu o altă… “DomniUşoarĂ”  care am înţeles că-şi spune sexy brăileanca (consider că nu sunt necesare majuscule) şi se crede “Ză diva”  (mai diva decât mine 😀 ) şi care probabil după ce a întâlnit o oglindă în cale, s-a gândit să aducă îmbunătăţiri ( oare s-o fi spart oglinda? ).

Halal îmbunătăţiri. Că arată mai naşpa decât înainte =)) =)) =))

Când am văzut clipul, în primă fază am crezut că am vedenii… parcă aveam în faţa ochilor o scenă din desene animate când nu ştiu ce personaj îşi umfla sânii cu pompa până explodau. După vreo 20 de secunde în care m-am holbat de-a binelea… am dat filmuleţul de la început şi abia atunci am băgat de seamă că individa mima o piesă. Spun “mima” pentru că mi s-a părut un playback de 0,0…01 eurocenţi.

Despre piesă, prefer să nu spun nimic. Precizez doar că… nu mi-am găsit zâmbetul pe care-l căutam ; doar un râs isteric cu lacrimi şi durere de maxilar… un ras “Mortici-an” (prietenii ştiu la ce mă refer 😀 ).

Priviţi una din vedetele momentului şi cruciţi-vă! :)))))))

2 thoughts on “Fără titlu = nu mai pot să tastez de râs :D

  1. =))))))))))))))))) criminala asta…… m-a lovit si pe mine rasu’ mortici-an….. =)))))) n-am stiut k tipa asta stie sa dea din gura asa prost.. =)))))))))))))

Leave a Reply

