Şi iar Valentine’s Day…

Poate că mulţi or să mă critice, dar sărbătoarea asta împrumutată fără drept de apel mi se pare una dintre cele mai mari tâmpenii din calendarul nostru de toate zilele. Nu reuşesc să înţeleg de ce ai tu, ca persoană îndrăgostită, nevoie de o zi ca să spui “te iubesc” şi să dăruieşti ceva. Asta deja nu pare a mai fi dorinţă de a face o plăcere celui iubit ci mai degrabă o obligaţie.

După părerea mea, o relaţie de iubire ar trebui să se schimbe continuu, să nu intervină monotonia nicio clipă. Iar toate surprizele care au rolul de a ţine la distanţă această monotonie să vină din sentimentele dintre cei doi, nu pentru că asta se sugerează non-stop la TV,radio,internet sau pentru că te loveşti la fiecare tarabă de cate o inimă de pluş sau mai stiu eu ce jucării “romantice”.

Aş mai face încă o remarcă… dacă s-ar vorbi despre Valentine’s Day doar în ziua de 14 februarie, poate că n-ar fi chiar atât de supărător, dar cel puţin cu o săptămână înainte toată societatea vuieşte. Fără să punem la socoteală puştoaicele care se gândesc încă de la Crăciun la ce or să primească de Valentine’s de la ” iubitu’ “.

Ziua asta “specială” nu face decât să rănească persoanele singure, să redeschidă rănile şi să maximizeze amărăciunea solitudinii. Deşi să fii singur nu e nimic rău, pe 14 februarie te simţi ca şi cum ai avea o boală contagioasă şi toată lumea fuge de tine…

Aşa că… în ziua aceasta “magică”, dacă eşti singur încearcă să te simţi bine cu tine însuţi şi bucură-te că nu ai mai cheltuit banii pe jucărioare (mai ales pe criza asta financiară 😀 ).

Eu aşa am de gând să fac… o să pun accentul mai mult ca oricând pe unul dintre motto-urile mele “Don’t worry,be happy!” 😉

4 thoughts on “Şi iar Valentine’s Day…

  1. nu cred ca ziua de azi raneste persoanele singure… uite.. eu sunt singur si ma doare in cur de Valentine’s day. Ma duc si ma intalnesc cu prietenii, stau pe net, scriu pe blog.. e o zi normala.
    si ai dreptate cu chestia ca valentine’s day incepe cu o saptamana inainte. cunosc persoane care se agita de foarte mult timp ce cadou sa dea… :-?? nu inteleg de ce. 🙂

  2. Sincer, eu chiar ignor 14 feb 😛 … daca vreau sa fac un cadou persoanei dragi nu am sa astept zile sau saptamani stiu eu ce sarbatoare sau ocazie…

    … si cred ca intamplarea face ca foarte multa lume care cunosc sta acasa in seara asta, nici macar cuplurile nu acorda mare importanta…

    Am ajuns la concluzia ca Sf Valentin e doar o ocazie de promovare a magazinelor si a brandurilor 😛

  3. aceasta zi, ca sa nu-i zic sarbatoare se adreseaza unei anumite categorii. pustanii / pustoaicele pentru ca nu e vorba de dragoste ci doar de cadouri si terminatilor care cred in balarii si au chef de una mica la noapte ca in rest au relatii de tot rahatul.

  4. total de acord… dar daca gandim asa… de ce ar mai trebuii sa sarbatorim 1 Dec? nu ar trebuii sa fm in fiecare zi patrioti? asta e doar o scuza pentru a ne mai bucura un pic de viatza… asa ca recunosc… “ziua lu` valentin” nu merita sarbatorita si totusi cei care o sarbatoresc sunt fericiti… asdar daca pentru unii ziua asta e o farama de fericire, sunt total de acord cu ea, desi eu personal n`o sarbatoresc…

Leave a Reply

