Tu de câte ori pe lună recapitulezi tabla înmulţirii ???

Vaiiiii…. în seara asta am făcut iarăşi greşeala să deschid TVul la o emisiune de divertisment.

Happy hour era printre puţinele producţii la care mă încumetam să mă uit fără a ţine o pungă în imediata apropiere, dar de azi începând… am tăiat-o şi p-asta de pe listă. A fost a doua oară în câteva zile când am gustat greaţa de a o vedea pe “vedeta” Suhoi şi am auzit ceva ce nu credeam c-or să-mi audă urechile nici măcar de la ea!!!

Anume, că nu ştie să spună rezultatul calculului 7×8 pentru ca n-a mai recapitulat de mult tabla înmulţirii.

Eu am rămas mută. Nu ştiam dacă să râd sau să plâng. Să râd de etalarea prostiei respectivei sau să plâng de umilinţa pe care o simţeam la adresa mea?

Mă tot gândesc… eu când am recapitulat ultima oară tabla înmulţirii? 😕

5 thoughts on “Tu de câte ori pe lună recapitulezi tabla înmulţirii ???

  1. Deci pt nestiutori”vedeta”Suhoi=Simona Sensual care habar nu are tabla inmultirii…7×8=49..Trist dar adevarat..Astea`s vedetele noastre

  2. Simona Sensula nu a mai recapitulat tabla inmultirii? Zi mersi ca stia ce a aia tabla inmultirii….
    sincer eu nici nu stiu cum arata duduia asta.. chiar e sensuala??

  3. :)) vezi poate gasesti si filmarea pe net sa o postezi pt k din pacate am ratat momentul… televizorul nu prea mai prezinta interes de vreo 2 ani incoace, atat din lipsa de timp cat si din dezgust…. daca gasesti ceva te rog mult sa ma anunti.

Leave a Reply

